Ik zal me eerst voorstellen, ik ben Joost uit Sneek en sinds een paar maanden heb ik een Porsche GT3 van Carson op chassis CE10. De body vond ik met de Online Leasing layout ronduit afschuwelijk. Ik heb deze auto alleen gekocht voor de prestaties en zeker niet voor het uiterlijk van de kap. Ik heb dus de body volledig gestript, verf eraf en wit gespoten. De stickers, die de lampen voor moesten stellen heb ik uiteraard er niet meer opgeplakt.
Nu heb ik van fietsverlichting de Leds gestript en aangesloten op de ontvanger. Dit werkt prima, maar er zitten geen lightbuckets op de body. Heeft iemand een idee hoe ik de Leds (4 per koplamp) in de goeie positie voor de koplampopening krijg? Ik heb het geprobeerd met piepschuim, maar dit is niet stevig genoeg en niet in model te krijgen.
Nu heb ik van fietsverlichting de Leds gestript en aangesloten op de ontvanger. Dit werkt prima, maar er zitten geen lightbuckets op de body. Heeft iemand een idee hoe ik de Leds (4 per koplamp) in de goeie positie voor de koplampopening krijg? Ik heb het geprobeerd met piepschuim, maar dit is niet stevig genoeg en niet in model te krijgen.