verlichting dieplader

Discussie in 'Tanks / Rupsvoertuigen' gestart door rottierood, 25 sep 2004.

  1. rottierood

    rottierood

    Lid geworden:
    21 jul 2004
    Berichten:
    1.124
    Verlichting van de dieplader is aangesloten!Zodra de trekker van de dieplader los komt gaat de verlichting van de dieplader uit.
    [​IMG]
    Nu alleen de bedrading netjes wegwerken.Moet er nog meer verlichting op :?: :?: :?: of zitten er alleen maar achterlichten op?
    gr.Marcel.
     
  2. Forrest

    Forrest Guest

  3. Forrest

    Forrest Guest

    Oh, en natuurlijk richtingaanwijzer lampie's :wink:

    Greetz
     
  4. rottierood

    rottierood

    Lid geworden:
    21 jul 2004
    Berichten:
    1.124
    Leuk hè,allemaal onderdelen die ik op zolder nog heb liggen.Eigenlijk probeer ik dus zo min mogelijk te kopen.Niet dat ik dat er niet voor over heb,maar het is een beetje een sport om te knutselen met de spullen die ik heb liggen.De Ledjes komen uit een oude video recorder.Het systeem van aan en uit schakelen van de verlichting op de trailer komt van de oplegger die bij de trekker(Actros) zat.De trailer is dus geloopt om de koppeling op de schotel van de trekker te maken,met dus de schakelaartjes.
    Het enigste wat ik gekocht heb zijn de wieltjes en de asjes van de wielen.Wat ik wel moet kopen dat zijn de kettingen voor de rijplaten en om de tank vast te sjorren.
    Tot nu toe ben ik ongeveer € 20,- kwijt aan de trailer.gr.Marcel.
    [​IMG]
     
  5. Mike

    Mike

    Lid geworden:
    13 sep 2004
    Berichten:
    526
    Locatie:
    Zoetermeer
    Ziet er gaaf uit :wink:
     
  6. rottierood

    rottierood

    Lid geworden:
    21 jul 2004
    Berichten:
    1.124
    het plaatje is compleet.Het werkt allemaal.Vanmiddag de kettinkjes gekocht.Deze werden veel gebruikt bij die oude koekoeksklokken.Geen zilver of goud kleurige kettingen.
    [​IMG]
    ik hoop deat de foto een beetje duidelijk is.Het zijn van die felle Leds,kijk maar op de tafel.Ze weerspiegelen zelfs.
    gr.Marcel.
     
  7. Forrest

    Forrest Guest

    Zou je misschien een paar duidelijkere foto's kunnen maken? Het liefst buiten als het een beetje bewolkt is :wink: .

    Ben wel benieuwd hoe het er uit ziet.

    Greetz Niek
     
  8. rottierood

    rottierood

    Lid geworden:
    21 jul 2004
    Berichten:
    1.124
    Hier is hij dan,Niek!!!!
    [​IMG]
     
  9. rottierood

    rottierood

    Lid geworden:
    21 jul 2004
    Berichten:
    1.124
    nog een foto.Mooi............. :D :D
    [​IMG]
     
  10. Forrest

    Forrest Guest

    Ja, dat zijn mooie plaatjes !!! :lol: :lol: :lol:

    Ziet er echt gaaf uit.
    Waar had je ook al weer die truck gekocht? Dat is toch dat ding van Conrad?

    Greetz Niek
     
  11. rottierood

    rottierood

    Lid geworden:
    21 jul 2004
    Berichten:
    1.124
    [​IMG]
    Deze truck was het.De trailer heb ik uit elkaar gehaald voor onderdelen.De trekker heb ik ook gedemonteert en groen gespoten.De lampen op het dak heb ik er ook af gehaald en de speaker losgesoldeert.In de linkerkoplamp zit een groen Ledje als teken dat de zender aanstaat en in het echt is dat een betekenis dat het een collonevoertuig is.Ook de bullbar voorop blijft er af,vindt ik niet zo mooi.Leuk hè,Niek.Gr. Marcel.
     
  12. rottierood

    rottierood

    Lid geworden:
    21 jul 2004
    Berichten:
    1.124
    Ik heb de truck van Marktplaats.nl vandaan, €75,-.
     
  13. Forrest

    Forrest Guest

    Waar moet ik nu z'n truck vandaan halen?? Zie ze niet meer bij Conrad staan. En op marktplaats zullen er ook wel geen meer staan :evil:

    Greetz Niek
     
  14. Xiro

    Xiro Guest

    en goedkoper ook lol...
     
  15. Forrest

    Forrest Guest

    Bedankt!

    Alleen Marktplaats (en andere verkoopsite's) vind ik nooit zo betrouwbaar... :?


    Greetz Niek
     
  16. rottierood

    rottierood

    Lid geworden:
    21 jul 2004
    Berichten:
    1.124
    Dat klopt,maar voor mij is dit een leuk en goedkoop begin voor deze hobby.Even kijken of het wel bevalt,en ja...........goedkoop is duurkoop.Maar voorlopig doet dat spul van mij het nog best wel naar m'n zin.gr. Marcel.
    [​IMG]
     
  17. Mike

    Mike

    Lid geworden:
    13 sep 2004
    Berichten:
    526
    Locatie:
    Zoetermeer
    Ja dat klopt maar je moet gewoon halen als in de buurt is of zorgen dat je alle gegevens van die mensen hebt
     
  18. Mike

    Mike

    Lid geworden:
    13 sep 2004
    Berichten:
    526
    Locatie:
    Zoetermeer
    Nog even iets ik ben aan het kijken voor een goedkoop tankje :D weet iemand links ,het moet niet iets van 1:75 zijn
     
  19. Forrest

    Forrest Guest

    Een leuk tankje zijn die Tokyo Marui/Hen Long. Zijn schaal 1/24 (dus mooi groot) en hebben alle functie's. De prijs valt best mee, rond de 150-180 euro betaal je ervoor.

    Greetz Niek
     

Deel Deze Pagina