verlichting Leo 2a6

Heeft iemand reeds de complete verlichting van de Leo 2a6 vervangen voor led,s .inplaats van die glasvezel kabel ,die eigelijk maar bedroevend
werken
Zo ja mag ik dan weten hoe het gedaan is .bij voorbaat mijn dank
Motormuis :idea:

Hoi Cees,

inplaats van die glasvezel kabel ,die eigelijk maar bedroevend

Leg eens uit. Heb hier nog nooit klachten over gehoord bij de Leo. Integendeel, LED's worden vaak als te fel en onnatuurlijk omschreven.

Groetjes,
Ad

Hoi Ad
Ja ik denk dat het ook eigelijk wel een beetje mijn
eigen schuld is ,heb eigelijk de glasvezel te kort afgesneden ,en ook de uiteinden niet mooi afgewerkt ,daarom is de lichtopbrengst niet optimaal ,en ik werk liever met Led,s,maar ja als die de fel branden is dat ook geen optie ,dus ik zal een paar meter van die kabel kopen en maar weer opnieuw beginnen .
Even een ander praatje .Mijn Faun Elefant is af
heb hem afgelopen Zaterdag meegenomen naar
Havelte ( RC Armour Group Holland ) daar heeft hij erg veel bekijks gehad
Dat geeft de burger moed toch?? Verder wil ik in de toekomst nog een TPZ Fuchs (AFV) kopen en dan zal het met deze tak van de hobby wel gedaan zijn ,temeer daar ik nog een paar schepen op de
helling heb staan

Groeten Kees

Hallo,

Bij de bouw is het inderdaad zo dat als je de maten van de handleiding overneemt het af en toe erg krap is vooral de verlichting aan de achterzijde waarbij de glasvezels door elkaar lopen.
Maar mijn verlichting werkt verder wel goed alleen het knipperlicht bovenop de koepel zie je overdag gewoon niet.
Maar de voorlichten en achterlichten die zijn goed zichtbaar, ook het recht afsnijden heeft hierbij geholpen.
Als je dat niet doet dan verspreid het licht zich teveel.

Ik denk dat ledjes ook wel iets te fel zullen zijn of het moet zijn dat je er een zoeklicht van wil maken :D

Groeten Edwin

Back