Verlichtings vraagje?

• Topicstarter Topicstarter RC bouwer
  • Startdatum Startdatum
R

RC bouwer

Guest
Collega bouwers

Ik krijg aan komende week mijn trucks binnen en wacht dus met spanning af.Nou heb ik gisteren al een zender gekocht (Robbe F14), maar nou wil ik wten hoe precies de multi function set werkt zoals:

Zijn de lampen apart aan te zetten,
gebeurt dit via de truck en/of de zender?

Doen de knipperlichten het ook bij het nemen van een bocht,
zoja gaat dit automatisch?

En hoe zit het met rem en achteruit verlichting ook allemaal automatisch of zit dat er niet eens in?

Ik hoop als ik dit weet dat het bouwen helemaal perfect gaat!

Alvast bedankt
Maikel

Als je de uitgebreide multi function set hebt kan je alles met de zender bedienen. Het meeste doe je met behulp van de trimschuifjes. Verlichting gaat in 3 stappen, contour, normaal, extra stralers. Richtingaanwijzers gaan automatisch met sturen. Achteruitrijlampen zitten er niet op. Remlichten werken als je van vooruit rijden naar achteruit gaat. Pas bij de tweede keer achteruit ga je echt achteruit.
Maar alles staat duidelijk omschreven in de instructies van de control set.

Jan

He Jan

Bedankt voor je reactie ik ga hem meteen bestellen.

mvg
Maikel

Hallo Modelbouwer,

Ik heb ook zo's set aangeschaft en alles werkt prima. Voor wat betreft het achteruitrijlicht. Dit zit er bij mij wel bij. Het hangt alleen af van de truck of daar wel of geen achteruitrij verlichting op zit. Ik heb zelf een King Hauler van Tamiya en daar zit geen achteruitrij verlichting op. Heb je bijvoorbeeld een Night Hauler dan zit er wel een lamp op. Maar ik heb zelf een lamp achterop gebouwd en dan het gat voor het ledje er in geboord. En het werkt bij mij goed. Dus er zit wel een aansluiting op het setje dat jij wil kopen.

Veel knutsel plezier Ton...

Back