Veroma (carson) verpest de goldhofer dieplader

Cheeta

Forum veteraan
oude ontwerp:
2395-Dieplader.jpg

nieuwe lelijke ontwerp:
500907060_00-1.jpg

en er is meer veranderd dan alleen de kleur. afwerking is 10x slechter!
CARSON MODEL-SPORT :: Produkte :: Truckmodelle :: Auflieger & Stapler :: Produkt Details

ik moet zo langzamerhand ook zeggen dat ik klaar ben met veroma.. de kwaliteit is over het algemeen bedroevend, producten zijn niet goed doordacht. Prototype zien er altijd wel goed uit maar puntje bij paaltje bakken ze er iedere keer weer niks van.

hallo
zeg me dat dit een grapje van je is cheeta!!!!!:D:D:D
als dit zo is dan kan je beter de bruder dieplader nemen,
is veeeeele malen goedkoper,
mvg markioo

Je vergelijkt nu wel de foto van het voorbeeld met het nieuwe model!Die grijze is zo mooi omdat dat een 1:1 oplegger is. Feit blijft dat het model er niet uitziet. Hebben ze daar nou zo lang over gedaan? Wat een prutsers.
Groeten, Sander

sander het voorbeeld is niet 1 op 1..
dit was hun prototype (de grijze)

de oranje zal wel het uiteindelijk ontwerp zijn ik vind de wielen niet om aan te zien! er ontbreken een hele boel accesoires.

als ik een klant was die van te voren al had besteld denk ik dat ik ontploft zou zijn.

tevens zegt toemen dat de prijs duurder is geworden want er kwam meer detail werk bij kijken??? UHHHHH!!!!!! :shock: volgens mij is het alleen maar minder geworden.

tevens hier een orginele:
Goldhofer STN-L3-39/80 - Diepladers - Tweedehands transport voertuigen - Mascus Nederland

Tis net een upgrade van bruder, alleen kost de bruder maar 19 euri's :D
Ziet er echt zo cheap uit :hammer:

En toemen zegt dat er meer detail is gebruikt, die gast heb nergens verstand van.

ik had zo naar deze dieplader verlangt.
maar nu ik het 2e resultaat zie, denk ik dat je beter zelf aan de slag kan.
ik vind hem er lelijk uit zien.
erg jammer van carson/veroma.

gr

hallo
die grijze of dat nou een 1:1 is of model kan ik niet goed zien,
als model is het dan wel heeel erg gedetaileerd en zn geld wel zeker waard,
maar die gele,ik denk dat ze geen rechten hebben kunnen kopen bij goldhofer en ze maar een model wat er op lijkt gemaakt hebben,
maar al die maanden werd de modelbouwer gek gemaakt met een dooie mus dus,
en de bruder dieplader,daar heb ik nog 1 van de 10 van te koop,
mvg markioo

oude ontwerp:
2395-Dieplader.jpg

nieuwe lelijke ontwerp:
500907060_00-1.jpg

en er is meer veranderd dan alleen de kleur. afwerking is 10x slechter!
CARSON MODEL-SPORT*::*Produkte*::*Truckmodelle*::*Auflieger & Stapler*::*Produkt Details

ik moet zo langzamerhand ook zeggen dat ik klaar ben met veroma.. de kwaliteit is over het algemeen bedroevend, producten zijn niet goed doordacht. Prototype zien er altijd wel goed uit maar puntje bij paaltje bakken ze er iedere keer weer niks van.
ik ben blij dat ik hem niet gereserveerd hebt :thumbsup::thumbsup: het had leuk gestaan achter de scania + dolly+goldenhoffer

hallo
dat ziet er wel iets anders uit,
maar ik zie de giekkuil aan de anderkant helemaal niet meer,
die afgedekt wordt door een rooster,
mvg markioo

ja als je naar de foto's van ruitje kijkt dan lijkt het inderdaad wel wat alleen die kleur moet je wel even weg denken .
dan heb je wel een mooie trailer als je hem netjes grijs spuit

groet mario

minimale aanpassing die nodig zijn en gelijk alweer flink in de papieren lopen:

De kleur *wordt standaard niet gespoten dus dat scheelt
De wielen ik vind ze echt te afgrijselijk.
En een paar kisten onder de trailer net als het oorspronkelijke ontwerp.

Tja, het is het net niet, lijkt er wel wat op, maar alles is iets te grof gebouwd.

Jammer, dat Carson het model niet beter heeft gedetailleerd, want dat zou zeker meer kopers hebben opgeleverd.

Dit zelfde verhaal geldt voor de Robbe dieplader, ziet er ook niet uit en wordt dus bijna niet verkocht.

Het diepbed van de Robbe dieplader staat veel te hoog, het lijkt meer op een semi-dieplader.

Jammer, jammer !!

Laatst bewerkt:
beetje jammer

Toen ik een tijd geleden van Thomas van Veroma een boekje onder mijn neus geschoven kreeg had ik zoiets van ja dat gaat hem worden. Helaas het ziet er werkelijk niet uit. Het enige wat ik nog leuk vin is de achterklep. Waardeloos!!!!!!

Toen ik een tijd geleden van Thomas van Veroma een boekje onder mijn neus geschoven kreeg had ik zoiets van ja dat gaat hem worden. Helaas het ziet er werkelijk niet uit. Het enige wat ik nog leuk vin is de achterklep. Waardeloos!!!!!!

Hallo Pieter,

Ik vind hefmechanisme voor de laadkleppen ook veel te grof !

De laadkleppen op zich zelf gaan nog wel.

Jammer, het had zo mooi kunnnen zijn !

ieder zijn mening , voormij ziet hij goed uit , al heel wat betere foto's gezien hoor op andere forums , ik oordeel niet voor ik hem in het echt zag wat men vrienden wel konden . Is het je ding niet ok dat kan , laat wat zien en bouw een betere zou ik zeggen. zelf wat op pimpen met andere velgen en wat zwaailichtjes , ja ik zie het wel zitten met wat kleine aanpassingen word hij schitterend In het grijs of wit word hij prachtig .

Laatst bewerkt:
goldhofer

ieder zijn mening , voormij ziet hij goed uit , al heel wat betere foto's gezien hoor op andere forums , ik oordeel niet voor ik hem in het echt zag wat men vrienden wel konden . Is het je ding niet ok dat kan , laat wat zien en bouw een betere zou ik zeggen. zelf wat op pimpen met andere velgen en wat zwaailichtjes , ja ik zie het wel zitten met wat kleine aanpassingen word hij schitterend In het grijs of wit word hij prachtig .

He Fabi,

Als je nou gaat kijken waar ze mee zouden komen, dan is dit zwaar onder de maat.
Hij lijkt veel op die andere dieplader van carson.......
Het oorsponkelijke ontwerp zag er goed uit, maar dit ........
We praten hier wel over een groot bedrijf wat iets maakt, en niet zomaar een modelbouwer voor z'n hobby.

Gr Pieter

Ben ik even blij dat in mijn reservering heb om gezet naar een leopard een half jaar terug...

hij is er inderdaad niet mooier op geworden....

De grijze is een echte oplegger, kijk maar naar de details in de fietsenvanger, de breedtelichtjes en andere details.
Het is jammer dat er zo'n groot verschil zit tussen voorbeeld en model, en heel jammer is dat er niet meteen stuurassen onder zitten.

Groeten uit Helmond

Back