jef PH-SAM 18 dec 2023 #1 Ik ben dus op zoek naar het plan , het mag ook een foto van het plan zijn , dat ik maar een idee heb van de constructie , alvast bedankt Groeten Jef
Ik ben dus op zoek naar het plan , het mag ook een foto van het plan zijn , dat ik maar een idee heb van de constructie , alvast bedankt Groeten Jef
ramses Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan PH-SAM 18 dec 2023 #2 . Het is niet veel, en onvolledig,.. meer kon ik helaas niet vinden: Groeten, Ramses .
jef PH-SAM 18 dec 2023 #3 ramses zei: . Het is niet veel, en onvolledig,.. meer kon ik helaas niet vinden: Groeten, Ramses . Klik om te vergroten... Alvast bedankt Ramses , ik heb zelf het www afgezocht maar dit kwam ik niet tegen , het geeft in elk geval al een idee hoe het in mekaar zit. Groeten Jef
ramses zei: . Het is niet veel, en onvolledig,.. meer kon ik helaas niet vinden: Groeten, Ramses . Klik om te vergroten... Alvast bedankt Ramses , ik heb zelf het www afgezocht maar dit kwam ik niet tegen , het geeft in elk geval al een idee hoe het in mekaar zit. Groeten Jef