Verpakkings tape, kleuren

Lo,

Weten jullie wie gekleurde verpakingstape verkoopt (tape die we gebruiken voor foamy's ?) De bekende bruine tape is overal verkrijgbaar, voor de transparante ben ik allegisch... (mijn luchtvloot begint wel erg bruin te worden zo ;)

Groetjes,

Franck

toevallig heb ik die gisteren gekocht, bij de hubo. Ze hebben het in allerlei felle kleuren, het heet duck-tape (is alleen vrij prijzig)

ja maar ducktape is die stevige (lees : zware) met nylon verstevigde niet?
je moet eigenlijk die normale inderdaad die bruine hebben die honderdduizend keer verkeerd afscheurt bij het afrollen.

gerard, je hebt helemaal gelijk.

De duckt tape is geen packing tape, en is veeeeeeel t5e zwaar om je model eens lekker in te tapen. Het is precies de tape die jij bedoelt, al kan je met een beetje oefenen precies scheuren waar jem wilt hebben ;)

waar gebruik je het eigenlijk voor, als een soort bespannigsmateriaal, of als noodoplossings-reparatieset achtig iets? :?: :?: :?:

sommige gebruiken die tape op piepschuim modellen om ze wat meer "butsproof" te maken.
een andere oplossing is om ze te bekleden met papier, met daarover verdunde witte houtlijm, word ook erg stevig en zeer licht.

ik geloof dat 3m gekleurde verpakkingstape heeft, maar weet het niet zeker.
bij de makro zag ik laatst wel tape met kerstbomen erop :D maaja dat is zo seisoensgebonden.

Back