Verschil 1:10 en 1:8

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Niwla, 12 sep 2005.

  1. snoebel

    snoebel

    Lid geworden:
    12 aug 2005
    Berichten:
    2.520
    Locatie:
    Geleen, Limburg
    Ok, point taken :)
     
  2. Niwla

    Niwla Guest

    ff wat anders....

    Kan ik voor het komende jaar (en misschien het jaar daarop) nog wel aan nieuwe onderdelen komen dan ? Of is het aan het einde van dit jaar meteen einde oefening dan ?
     
  3. Bassie

    Bassie Guest

    Gerust, die komen nog wel een flinke tijd binnen hoor, want de 705 word nog aardig verkocht
     
  4. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    En buiten dat ze vreten stroom, zoals al eerder aangegeven. Joey rijd op een volle 1100mAh set 40 min met digitale servo's. Met normale servo's met gemak een uur ... ABS zal alleen maar meer van je servo vragen.
     
  5. Niwla

    Niwla Guest

    Nou jah, eerst maar zien dat ik op de baan blijf zonder ABS.....daarna kan ik alsnog wel kijken :wink: :D
     
  6. Thybaut

    Thybaut

    Lid geworden:
    1 mrt 2005
    Berichten:
    374
    Locatie:
    Delft
    Ik kwam er dinsdag achter dat je bijna niet hoeft te remmen, en al helemaal niet vol.
    (kan ook komen doordat ik niet zo'n snel motortje heb)
     
  7. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Een rem moet een klein beetje aanlopen voor lichte vertraging, de rest moet de auto rollen. Van hoek naar hoek knallen kan iedereen, met een bocht snel en goed nemen win je een Race!
     
  8. Niwla

    Niwla Guest

    Damn....gisteravond een nieuwe keuken gekocht voor in ons nieuwe huis....Hij was helaas iets boven ons budget dus staat de auto een maand of 2 op hold maar ik heb de hoop dat hij er nog steeds komt voor het nieuwe seizoen :cry:
     
  9. masterwebber

    masterwebber Guest

    Keueken aanschaffen is ook niet niks he!
    Veel plezier ermee!
     
  10. Niwla

    Niwla Guest

    Inderdaad.....maar mijn tijd komt nog wel :lol: :D :!:
     
  11. R3an!m@ted

    R3an!m@ted

    Lid geworden:
    9 jul 2005
    Berichten:
    709
    Locatie:
    Zwanenburg
    Nou abs is toch echt wel handig. Vandaasg op heemstede met de nitro tour was het nogal nat in het begin. Bijna iedereen vloog eraf aan het einde van het recht stuk omdat je gewoon je banden blokkeerde.
    Ik had me abs aangezet, zodat ik gewoon vol op de rem kon gaan. Ben er geen 1 keer afgestruiterd aan het eind. Toen het droog werd natuurlijk weer uitgezet.

    Want met normaal op het droge rij je inderdaad met zo min mogelijk rem.
    Je remt bijv om de auto al in de bocht te gooien. omdat je banden dan gedraait zijn dan heb je meer wrijving wat ook weer afremt.

    En inderdaad alle beste rijders rijden met zo min mogelijk rem.
    Eerst begreep ik het ook niet, maar na een tijdje proberen en eraan wennen rijdt het echt een stuk sneller. Het is alleen kut als iemand voor je net spint dat je niet genoeg kan remmen om voor hem te stoppen.
     

Deel Deze Pagina