Verschil Align 3G kop en RJX .50 kop

Weet iemand wat de verschillen zijn tussen de Align FBL kop van de 3G set en die van de RJX .50 FBL kop.

FL50-1001.jpg

Bij HK is de RJX kop vrij goedkoop! Zo rond de 65$ werd hij laatst aangeboden.

HobbyKing Online R/C Hobby Store : .50 size Flybarless head systems for 10mm main shaft - Trex 600/600N

Ik heb de RJX kop op mn trex 600 zitten.
Hij is van goede kwaliteit en mooi afgewerkt maar wat het verschil met de Align kop precies is zou ik niet weten.

Spare parts voor de RJX kop zijn moeilijk te krijgen, hobby city heeft ze niet en bij enkele andere shops zoals Fastlad in Engeland zijn ze al een tijd uitverkocht.
In duitsland is een shop die wat onderdelen heeft maar die zijn zo duur dat je net zo goed een nieuwe RJX kop bij hobbycity kan kopen.

Als ik dit van te voren had geweten dan had ik de Align kop aangeschaft, ik ben vorige week gecrashed en kan nu nergens onderdelen voor de RJX kop krijgen.

Laatst bewerkt:
tja, spares voor de align head zijn ook niet echt goedkoop vind ik...
als je 2 volledige RJX koppen koopt bij HK betaal je evenveel als 1 align kop bij Fastlads...

wat is er trouwens kapot aan je kop door je crash?
mss passen de armpjes van align er gewoon op?
je zou eens moeten kunnen meten bij e mede-piloot..
groeten

In principe zijn ze compatible, echter, de RJX kop is te gebruiken voor de as dikte vanaf 10 mm, dus te gebruiken voor Trex 600 en alle Logo's.
Ik heb deze kop gebruikt bij mijn L400, alleen voor de blik-factor, maar voelt toch anders. Ik deng dat dir veroorzaakt wordt door dat de feathering as dikte is smaller (6mm) dan die van de Logo (8mm).

Wanneer je hem in je mandje doet is die goedkoper en laatst kreeg ik een popup scherm dat ie 65$ was. Hij is nu niet op voorraad dus of dat nu ook in beeld komt?

Back