verschil FC-18 V2 en FC-18 junior

• Topicstarter Topicstarter L A U R E N S
  • Startdatum Startdatum
L

L A U R E N S

Guest
Hallo,

Ik heb een FC-18 V2. Wat is het verschil t.o.v. een FC-18 junior.
Ik kan (bijna) niets over de FC-18 junior vinden (ook niet met de zoek functie).

wat zijn de verschillen :?: welke is "beter" :?: (ik wil ook heli kunnen vliegen)

Laurens

De FC18 junior is ook een FC18 V2... :? .

De varianten, die er van de FC18 zijn:
FC18 V1
FC18 V2 en FC18 V2 junior. Het verschil tussen beide is, dat de junior een vast ingebouwd zendermodule heeft en er wat minder blink-blink uit ziet.
FC18 V3 en FC18 V3 plus. Ook hier is tussen beide uitvoeringen het zelfde verschil te zien als bij de V2.

Het verschil in software tussen V1 en V2 is minimaal. Het verschil met de V3 is dermate groot, dat de V3 standaard nog maar 2 modelgeheugens bezit (het 3e modelgeheugen is opgeofferd aan extra programmeermogelijkheden voor de andere 2).

Uiteraard kun je met een V2 ook prima heli-vliegen. Er zijn alleen veel minder instelmogelijkheden. Als je de verschillen wil weten zul je beide handleidingen moeten doorspitten. Eventueel heb ik beide Nederlanstalig in pdf-formaat beschikbaar (respectievelijk 4 Mb en 15 Mb groot).

@Corrien:

Bedankt voor de info. De handliding van de V2 heb ik al. Als ik het goed begrijp is het belangrijkste verschil dat er in de junior geen losse HF module zit.

Back