Verschil huan qi 813 en huan qi 813B

• Topicstarter Topicstarter markoalmelo
  • Startdatum Startdatum
M

markoalmelo

Guest
Ik ben op zoek naar beginners rc helikopter, en ik ben op de volgende 2 uitgekomen.

huan qi 813
huan qi 813b

De reden is dat ik voor deze heb gekozen omdat een kennis hem ook heeft en er zeer tevreden over is.

Maar wat zijn nou precies de verschillen tussen beide? Kan iemand mij daar wat meer info over geven? Het verschil zit hem dus in het modelnummer "b"

Ik heb de 813B, deze heeft Ni-MH batterijen, 9.6V 450mAh. Op de 'user instructions' zie ik de 813 afgebeeld, die heeft Li-Polymer 7.4V 800mAh.

Ik had m meegenomen uit China, gekocht in de luchthaven, dacht ca 30 euro.

Ik heb trouwens net vanmorgen de main rotorblades beschadigd... Deze zijn niet makkelijk te bestellen, voorzover ik heb kunnen ontdekken. Ik heb wel iets anders besteld via Ebay; 60x LAMA V3 V4 Apache Walkera RC Helicopter Main Blade's... ben benieuwd of die gaan passen...

Ik heb gelijk ook maar een Apache AH64 3-Channel gekocht, met standaard 10 extra blades...

Is er trouwens iemand in omgeving Rotterdam die met dit soort spullen vliegt? Of is er binnenkort een beurs waar dit soort modellen ook worden verkocht??... (Yep, I'm a newbee.)

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb een site in nederland waar je de bladen kunt bestellen.
[URL="http://www.rcvliegshop.eu."]http://www.rcvliegshop.eu.[/URL] ik heb ze ook gekocht binnen 24 uur thuis.

QUOTE=Energeticus;1414550]Ik heb de 813B, deze heeft Ni-MH batterijen, 9.6V 450mAh. Op de 'user instructions' zie ik de 813 afgebeeld, die heeft Li-Polymer 7.4V 800mAh.

Ik had m meegenomen uit China, gekocht in de luchthaven, dacht ca 30 euro.

Ik heb trouwens net vanmorgen de main rotorblades beschadigd... Deze zijn niet makkelijk te bestellen, voorzover ik heb kunnen ontdekken. Ik heb wel iets anders besteld via Ebay; 60x LAMA V3 V4 Apache Walkera RC Helicopter Main Blade's... ben benieuwd of die gaan passen...

Ik heb gelijk ook maar een Apache AH64 3-Channel gekocht, met standaard 10 extra blades...

Is er trouwens iemand in omgeving Rotterdam die met dit soort spullen vliegt? Of is er binnenkort een beurs waar dit soort modellen ook worden verkocht??... (Yep, I'm a newbee.)[/QUOTE]

60x LAMA V3 V4 Apache Walkera RC Helicopter Main Blade

Kunnen die ook op de HuanQi ? Iemand die dat kan bevestigen?

Toen ik hem kocht zat er al een beschadiging op de onderste die is dus vanochtend afgebroken. Beetje zonde na 2 dagen bezit.

Back