Verschil tussen de GL-450 versies

Na een tijdje met de dragonfly 04 te hebben gevlogen ben ik van plan om een GL-450 te kopen. Ik zit alleen te twijfelen tussen de GL-450C RTF en de GL-450D RTF..

Helishop@EAST-Systems

Het enige verschil dat ik zie is dat de GL-450D 9 channels heeft en de GL-450C 6 channels. Welke kan ik het beste kopen? Zijn die 3 extra channels het waard om de ruim 100 euro duurdere D versie te kopen?

Alvast bedankt ;)

De D versie heeft een meer kanaals zender, volgends mij is het ook een ander frame, maar dat is slecht te zien op de foto.

Nou je hebt het niet egt nodig bij deze heli, of je wilt er een schaal om heen bouwen. Dan kun je bv. wieltjes er onder zetten die uit en in klappen.

Ik vraag me inderdaad af of je de extra kanalen gaat gebruiken op die heli. Ik heb zelf pas (een dikke week geleden) de GL-450C aangeschaft met dus de standaard zender en naar mijn idee voldoet deze prima. Moet wel zeggen dat ik er nog niet echt mee gevlogen heb, maar volgens mij maakt de zender in het begin met bijvoorbeeld alleen hooveren niet zoveel uit. Het ligt toch aan jezelf of je wel of niet kunt vliegen niet aan de zender.
Op het moment dat je een duurdere heli zou kopen of zo goed kunt vliegen dat je een computerzender aanschaft voor de extra mogelijkheden zijn er volgens mij ok betere zenders te koop dan degene die je bij de GL-450D versie krijgt.

Maar ik heb de heli ook bij Helishop besteld en je kun andre (verkoper) gewoon een mail sturen via de site en dan heb je echt heel snel antwoordt. Ook geeft hij goed advies op het moment dat je twijfelt. Of je het advies op gaat volgen is aan jezelf natuurlijk..;-)

Mocht je ooit vragen hebben over de C versie dan hoor ik het wel!

Groeten,

Jeroen

Als ze naast de zender hetzelfde zijn is het inderdaad misschien beter om de GL-450C nemen... Alleen als ik later dan toch een computerzender wil kom je met die 100 euro die de D versie meer kost niet ver natuurlijk.. moeilijk moeilijk :)

Voor die 100 eu koop je een MX12 los, dus dat kan makkelijk. Is wel 6 kanaals, maar wel een goed merk en een leuke zender voor het geld...

Tegen die tijd dat jij een computerzender wil en echt nodig hebt, kun je voor een paar centen meer een kwalitatief beter zender kopen als die bij de set zit denk ik zo!
Succes met de keuze!

Oke, als ik dit zo lees lijkt het me inderdaad verstandig om voor de C versie te gaan.. :p Eerst nog even verder oefenen met de 04 maar zodra ik hem heb zal ik wat foto's maken. :cool:

Bedankt allemaal!

Bij de D versie zit een PCM computerzendertje en bij de C versie een ppm baggerzendertje. Ik zou voor de betere gaan.

Back