Verschil tussen deze camera's 10 $ waard?

Wellicht hebben we een versie verschil ?
Edit mijn fout... dacht dat je de 960H effio V bedoelde, de 800 lijn... sorry!
Verschil tussen deze 2 (de 600lijns sony pz0420, en de 960 sony) is wel duidelijk in het voordeel van de laatste

Ik heb de 600TVL al liggen, ik was alleen niet zo heel erg tevreden over de kwaliteit icm met mijn 7" (zoiets) monitor ;-).
Hoe hebben jullie de settings in jullie FPV cams staan, gewoon standaard? Of passen jullie settings aan voordat jullie gaan vliegen?

Thnx

De standaard settings zijn voor mn predator v2 best goed.
Misschien dat je er nog wat mee moet spelen om hem mooi op je scherm te krijgen

ik heb deze liggen: maar heb hem nog niet geprobeerd...
1/3 sony effio-v wdr ir sensitive PAL 800tvl
ik ken er echter nog niet genoeg van, dus het zal uitproberen zijn!

De Effio is inderdaad beter beeld en kleur. Maar er zit een grote latency op die vertraagd de weergave dusdanig dat het voor sommige doeleinden niet te vliegen is...

Goedenavond allemaal,

Als ik het goed begrijpt, is hogere TVL altijd beter voor FPV. Waardoor zou het dan komen dat de 700TVL camera goedkoper is als de 600TVL? En hebben jullie aankoopadvies voor mij?

Meer TVL is in de regel beter beeld, mits de hardware van goede kwaliteit is. Maar meer TVL betekent ook hogere bandbreedte, en dat is niet altijd wenselijk voor FPV. De kunst is dus om een balans te vinden tussen goede hardware (meestal sensor chip en lens) en niet te veel datastream op je FPV TX/RX.

Ps. Weet iemand van jullie een manier om een simpele tilt functionaliteit toe te voegen aan een fpv camera? Kan dat gewoon met een servo op een kanaal wat over is?

Ja dat kan, ik heb zelf een Crius AIO Pro die gimbal output pins heeft, en ik gebruik inderdaad alleen pitch om de horizon constant op 2/3 te houden met deze constructie:
FPV is the way to go! - DroneTrest

Back