Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Kan iemand mij het verschil tussen een dragonfly 22D en een 22E vertellen? Ik dacht dat de 22E een 3D heli was. Klopt dat?
En kan ik de 22D dan ook later obouwen tot een 3D?
De 22e is CP en de 22d is FP. voor de duidelijkheid heb ik even een stukje overgenomen uit een ander topic:
Ten eerste heb je 2 soorten manieren bij heli's om te stijgen, je hebt door smpel meer gas te geven, waarbij de bladhoek vast staat (Fixed Pitch). En door de bladhoek te veranderen bij een (bijna) constante rotortoerental (Collective Pitch).
CP stuurdt beter door het constante en hoge toerental dan FP, maar is wel veel crashgevoeliger.
FP zijn dus bladen die altijd in dezelfde positie (lees: hoek) staan. en die bladen zijn ook a-symetrisch. CP zijn symetrische bladen, die van hoek kunnen veranderen, waardoor je ook 3d kunt vliegen. bijvoorbeeld op de kop. bij FP kan dat niet.
beetje overdreven plaatje om het duidelijk te maken.
en ombouwen kan wel, maar dan kan je net zo goed een 22e kopen.