mijn mening over fms..
potientieel een leuk programma. als de programmeur wat patches of nieuwe releses uitgeven.. misschien.. de vliegeigenschappen en instel mogelijkheden laten helaas veel te veel te wensen over.
tot nu toe.. je leert er niks van zolang je geen echte rc zender op je pc hebt aan gesloten. en zelfs als je dat wel hebt (*en waarschijnlijk daar veel geld aan uit hebt gegeven) is het resultaat dat je misschien alleen leert welke reactie je moet geven bij een grote sturfout, waarbij er ook nog grote kans is om je zelf foute reacties aan te leren.
heli vliegen leren op sim? koop een stick met rudder funkie (microsoft sidewinder) (of beter: een set rudder pedals in combi met sidewinder) en leer je zelf vliegen in microsoft flightsim 2k2... en LEES THEORIE AERODYNAMICA OVER HELI'S!!
als je een heli kan landen vanaf tower vieuw met 2x tijdversnelling,.. dan kan je een picolo landen.. (ik tenminste)
maar met een picolo en een instructeur oeffenen gaat sneller.
(eco8 nog sneller

hehe)
voor vleugel vliegtuigen: een flightsim yoke LE, of sidewinder, en ch flight padels in cobinatie met flightsim 2k2 of sturmovik (zeer realistische sim voor ww2 kisten!!!!) is byzonder leerzaam, maar ook byzonder duur..
mijn tip: lees over aerodynamica in de theorie boeken (of evt op het net) en ga leren vliegen met een instructeur en een kist van vlees en bloed
mvg
Rico.