verschillen king tigers

Discussie in 'Tanks / Rupsvoertuigen' gestart door elbartoke, 23 mei 2005.

  1. elbartoke

    elbartoke Guest

    hey

    wat zijn eigenlijk de verschillen tussen
    een tamiya 1/16 king tiger porsche turret en een
    Henschel turret?

    voorelen en nadelen ervan zijn ook welkom.

    wegens aankoop.

    (nieuw hier)

    greets bartoke
     
  2. Gewoon alleen een andere toren, van de Porsche turret zijn er maar zo'n 50 geweest, de rest had allemaal een Henschel turret.
    Porsche turret was afgekeurd vanwege de shot trap door de bolle voorkant, er waren dus wel al zo'n 50 van die turrets gebouwd en dus hebben ze die ook gewoon gebruikt om materiaal verspilling te voorkomen.
    Verschil bij Tamiya is dat de Henschel een full option uitvoering is en de Porsche een standmodel (goedkoopst) dus als je wilt rijden met je tank zul je of aan een Henschel moeten of een Porsche ombouwen door er aandrijvingen en een DMD-unit bij te kopen, dan is hij nog steeds niet full option overigens want dan heb je ook nog een Multi Function-unit nodig en dan zit je qua totaalprijs al hoger dan een Henschel uitvoering.

    Groeten,
    Hugo
     
  3. elbartoke

    elbartoke Guest

    ik koop tamiya 1/16 king tiger porsche turret tweedehands
    alles zit erin behalve een speaker(spijtig)



    edit: !!!!!welke zender gebruiken!!!!
     
  4. Da's inderdaad jammer van de speaker ja.....alleen hangt daar ook nog een multi function unit aan, zit die er wel in dan ?

    Elke 4 kanaals zender is in principe goed (wel een 40Mhz doen voor grondvoertuigen!!), ik heb zelf een Robbe F14, voldoet prima voor alle twee mijn full option tanks.

    Groeten,
    Hugo
     

Deel Deze Pagina