Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
...en omdat de Caliber 30 gewoon verschrikkelijk lelijk is...
Zodra je een goed betaalde baan hebtWat is volgens jullie de ideale leeftijd om te starten met helivliegen
...en omdat de Caliber 30 gewoon verschrikkelijk lelijk is...
De Caliber is compleet met elektronische pitchcontrol te vliegen en dat mis ik op de Raptor.
jvsjvs zei:ik vind de Raptor een eenvoudigere constructie. Het frame is veel steviger
caliber is een leuke instap helie maar om mee te gaan raggen moet hij echt aan gepast worden.
Kun jij mij uitleggen wat jij het voordeel vindt van het hebben van eCCPM en wat je precies mist?
Ik weet niet wat een Raptor kost met al de mods om hem goed vliegend te maken (en alle dingen die achteraf komen zoals crashparts). Weet wel dat ik voor het geld wat mijn Logo10 (electro heli) ondertussen gekost heeft een hele dikke nieuwe scooter had kunnen kopen. Dus als ik jouw leeftijd had (15) wist ik wel wat ik over een jaar zou kopenGunskes zei:Is helivliegen dan echt zó duur :?:
Satoer zei:.... Dus als ik jouw leeftijd had (15) wist ik wel wat ik over een jaar zou kopenGunskes zei:Is helivliegen dan echt zó duur :?:![]()
...maar geen supervette scooterElwin zei:Satoer zei:.... Dus als ik jouw leeftijd had (15) wist ik wel wat ik over een jaar zou kopenGunskes zei:Is helivliegen dan echt zó duur :?:![]()
Toen ik jou leeftijd had, Gunskes, had ik mijn eerste helikopter al gekocht...
Ok, ik had een goed bijbaantje bij de buurman. :wink: