Verschillende FF9 versies?

hallo

Aleereerst, ik heb hiervoor de zoekfunctie gebruikt maar kon niets vinden. Mocht er toch al een draadje over bestaan: mijn excuses :oops:
-> een linkje zou dan wel geapprecieerd worden :wink:

Wanneer ik in bepaalde on-line shops zoek naar de FF9 zie ik daar soms verschillende versies apart aangeboden worden, nl. heli/vliegtuig/zwever versies. Nu dacht ik dat elke FF9 voor 1 van deze toepassingen gebruikt kan worden en dat dat gewoon een kwestie is van het juiste programma te laden/instellen.

Of vergis ik mij?

volgens mij verschis jij je :wink:
nee, even serieus.
er zijn inderdaad verschillende versies, een voor vliegtuigen en een voor heli's.
ik denk wel dat er verschil tussen zit, maar wat precies zou ik niet weten.
ik denk dat de heli versie gericht is op het afstellen van heli's en vliegen.
en met die andere voor vliegtuigen hetzelfde.

volgens mij is de CAP versie voor heli's bedoeld

Je hebt ook de "oude" en de nieuwe super versie. Zoek maar eens met Super erbij ;) Zijn een paar kleine verbeteringen....

Hoi volgens mij is het verschil dat de hely versie de ""ratel"" aan de linkerkant heeft en de CP versie (die heb ik) de ratel rechts. Kan je altijd ombouwen hoor. Ombouw staat in beschrijving beschreven.

@gunskens

daar was ik inmiddels ook al achtergekomen nadat ik het draadje had gelezen wat corrien aan gaf.

even off topic, vliegen heli vliegers zonder ratel op de gasstick?

[quote="remie]even off topic, vliegen heli vliegers zonder ratel op de gasstick?[/quote]

de meesten toch.

Met een ratel kan het gebeuren dat je tijdens het hooveren juist op een 'bultje' van de ratel zou willen zitten om perfect stil te hangen. Dan schiet je altijd over, onder, over, onder dat bepaalde punt en ga je joojoo'n. Zonder ratel heb je dat niet.

(zei de (nog) niet heli vlieger)

sorry maar ik kan er neet op uit maken wat je bedoeld?
vliegen ze dan wel met terugspringende stick, of alleen zinder ratel?

Met een slider. De knuppel blijft dus wel in z'n positie staan, maar ratelt dus niet.

(zei de andere (nog steeds) niet helivlieger).

Thanks guys...

Zaterdag m'n FF9 gaan kopen :wink:

(de FF9 chp met 149DP ontvanger -> dit was toch de goede combinatie voor een logo 10, niet?)

Back