Verschillende merken CNC upgrades Trex?

• Topicstarter Topicstarter Lainke
  • Startdatum Startdatum
L

Lainke

Guest
Hoi,

Na wat rondgesurft te hebben kom ik verschillende merken tegen die cnc upgrades bieden voor de trex, bv. Align en Heliup. Zijn er nog merken die deze upgrades bieden en wat is het verschil tussen de verschillende leveranciers? Zijn er betere en slechtere merken?

Ja idd. Ik heb ook al gekeken op upgrades voor mijn T-rex. Er zijn inderdaad veel verschillende upgrades en de prijzen verschillen ook.

Ik heb ook upgrades gezien van microheli, die zijn duurder dan andere upgrades. Of ze beter zijn weet ik niet.

Hoeveel verschil maakt het eigenlijk als je je heli met alu upgrade?? Vliegt het beter of is het alleen voor de bling bling?

Mijn inzicht op dit gebied:
Align maakt 'upgrades' die eigenlijk gewoon de standaard onderdelen zijn maar dan in aluminium/cf. Dit wordt ook door enkele fabrikanten nagedaan (Sonix bijvoorbeeld).
Dan is er een groep fabrikanten die iets innovatiefs ontwerpen om het allemaal beter te laten werken. Deze zijn zoals je zou verwachten ook flink duurder dan de bovenstaande groep upgrades. Deze ken ik:
-Heliup (vreselijk duur maar wel goed)
-Duzi (vreselijk duur en goed maar allemaal mat aluminium, vind ik lelijk)
-Microheli (goedkoper dan heliup en duzi en zien er nmm ook het beste uit)

Voor de 'belangrijke' onderdelen ga ik dus voor Microheli upgrades, voor de rest Sonix of Align.
Ik heb zelf trouwens dit op m'n heli zitten en ben er erg blij mee. Verder ook nog wat kleine dingetjes van Microheli en Sonix.

Nu kom ik ook paarse CNC onderdelen tegen op de forums, lijkt me wel mooi, weet iemand welk merk dit verkoopt?

Back