verschillende systemen

Ik geef dit topic even een schopje. Nu er V3 firmware uit is voor de 3gx is er dan nog wat veranderd in voorkeuren?

ik heb gevlogen met de align 3GX V2.1 niks op aan te merken maar wel heel gevoelig bij het optoeren en landen goed op de swash letten!!!!

daarna een MB , instellen en vliegen in 1 x goed niks finetunen
nu 2 heli's ingesteld alle twee in 1x goed
gebruik de dubbelzijdige tape van de align 3gx no problemo:p:p

zou ik weer een flybarless systeem kopen word het weer een MICROBEAST
geen probleem met optoeren en landen accu aansluiten en vliegen

ook het instellen van de beastx heel eenvoudig en logisch

met meer systemen geen ervaring

gr Nick

Ik heb 2 jaar probleemloos met de Beast X gevlogen, nu met de Brain.

Ook een top systeem, veel tuning mogelijkheden makkelijk in te stellen met de pc software, en een geweldige cyclic feel.

Ik ken piloten die overgestapt zijn van een V bar en de Brain toch de voorkeur geven .

Ik ben begonnen met 3GX die een super systeem is.

Dan door al het gelul op verschillende foras dat de 3GX niet deugde,heb ik enkele van mijn helis voorzien van een Beastx.(op een van mijn 700 trex en op een van mijn 450 trex)

Om eens te zien of de BeastX zoveel beter is dan de 3GX.

Resultaat beiden zijn elkaar zeker waard.

Mijn voorkeur nu met de nieuwe firmware 3.0 zou ik toch voor de 3GX kiezen.

Zelfs versie 2.1 was al super.

Grtz Ed

Laatst bewerkt:
In tegenstelling met wat er vaak geschreven wordt heb ik geen problemen met de 3Gx en ook nooit gehad. Ze hebben echter wel een hekel aan trillingen. Loopt alles netjes en trillingsvrij dan is het een prima systeem. Wel merk ik persoonlijk dat bij 3d vliegen de (normale) trillingen zorgen voor een kleine drift. Ik heb de beste resultaten verkregen door alle demping uit te schakelen in de software.

De HC 3Xtreme, HC 3Base en V-Bar werken naar mijn bescheiden mening perfect. Ik heb met alle 3 gevlogen.

Belangrijk is ook om af te vragen wat je er mee gaat doen. Rondvliegen gaat prima met een 3Gx..... Grappig 3d trouwens ook als ik Kenny Ko zie :rolleyes:

En dit is mijn bescheiden mening.... Please don't shoot me :cool:

Back