Maar als geld geen optie is (en als je een Savage Flux overweegt) kan je evengoed een E-revo brushless kopen.
Is ook 1/8 (hoewel de site zegt 1/10, is hij evengroot als een Flux) hij is ook 4wd, hij gebruikt dezelfde elektronica. Ook perfect onroad en offroad, maar naar horen zeggen, kan hij onroad beter verteren dan de Flux.
ik heb een onroad en offroad wedstrijdje gereden tegen een Savage Flux met mijn Revo Brushless (allebei zelfde motor, regelaar, zelfde banden en 2x 2s cell 5000 Mah lipo)
Nu was ik onroad gewoon niet te verslaan, Vooral de bochten was ik veel sneller (Revo licht een stuk lager daardoor rolt hij minder snel om) en ik was sneller (Revo is meer airodinamische (of hoe je het ook schrijft)).
Met offroad had de Savage nog steeds het zelfde probleem met het omrollen. Snelheid was al een kleiner verschil Revo nog steeds sneller.
We zijn ook weze bashen. was allebei er tof. De Savage kan alleen backflips maken. De revo kan dat ook. ik heb het nog niet geprobeerd met 2s lipo's egter wel met 3s lipo's kleinste tandwiel. Gewoon de koppeling aandraaien, Niet dat het heel goed is voor de auto. Had top van ik gok 100 km/h.
Voor de rest heb ik zelf ook een rustler VXL gehad. Heb ik verkocht omdat ik het verschil zag tussen een Revo (wat egt een top auto is) en de rustler. Met top snelheid was de revo nergens. ik heb met de rustler (kleinste tandwiel 3s lipo) 120 km uur met de auto gemeten reed nog geen volgas. gaf ik vol gas kwam de voorkant los ging over de kop op zijn kap 300 meter glijden en niets stuk. Toen ging ik offroad helemaal k*t!! egt vreselijk. hij zal het wel goed doen op tapijt.
Voor de rest had ik nog 500gr Messing blokje voorop de rustler. Toen een top van 135 km/h reed. De voorkant kwam niet meer omhoog bij hoge snelheid, met optrekken nogsteeds. maar de bochten waren heel moeilijk te nemen.
ik heb die maand wel lol gehad van de auto.
Voor de rest: Wil je competitie gaan rijden? dat probleem had ik. Maar ik heb een buggy erbij gekocht. niet nagedacht wat ik wou. Rustler de deur uit en Revo erin! toen wou ik op de mach indoor gaan rijden, kon niet auto was te groot. dus de buggy in huis gehaald.
Dit is slechts een advies!!
Mvg, sJimmy