Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
na roteren klein beetje bijsnijden of om het even welke andere bewerking (vb belichting aanpassen, spotfix, rode oogjesik heb de foto's eerst naar mijn pc gedaan daar geroteerd maar dat werkte niet.
Hallo Alex,Hallo stadsgenoot! Wat leuk dat jij ook in Leeuwarden lekker aan het modelbouwen bent.
Had je deze video gezien?
In de comments krijgt hij een vraag over zijn buitenboordmotor en vertelt dan dat ie een 3D geprinte versie gebruikt. Misschien kun je uit die tekenbestanden opmaken of en wat hij heeft aangepast. Misschien heb je er iets aan.
De krachten die op de tandwielen komen worden hoofdzakelijk bepaald door de weerstand van de schroef in het water. Pas als de boel vastloopt (bijv. door waterplanten of iets anders) gaat de kracht en de massa van de motor meespelen. Gewoon kijken hoe de boot lekker vaart en dan je zender zo instellen dat dat de maximale gasstand is. Succes met dit oudje! Gr. Klaas.ik ga me nu wel afvragen of het staartstuk van de buitenboord motor het vermogen wel lang kan volhouden ........ de tandwielen en de bronzen glijlagertjes zijn natuurlijk niet berekend op het vermogen en de toerentallen van een brusless motor.........
iemand ervaring mee : een robbe roqua opvoeren ??
Waarop ik heb besloten mijn oude romp op te offeren om er mallen van te maken om deze boot te reproduceren in polyester.
het voordeel m.i. is dan ook dat er een brusless motor achter kan omdat de romp dan vele malen sterker is dan de originele plastic boot, die had tenslotte voor tegenwoordige begrippen een vrij klein vermogen elektro motor in de behuizing.