Versnellingsbak

• Topicstarter Topicstarter Andries
  • Startdatum Startdatum
A

Andries

Guest
Hallo,

Als ik een 2 versnellingsbak in mijn HPI nitro rs4 3 bouw (gaat nu +/- 70 ) hoe hard zal ie dan ongeveer gaan?

ok . kverwacht ook niet dat ie meteen flink veel harder zal zijn. en ik doe het eigenlijk het meest voor de motor. er staat bij dat het beter voor je motor is. de snelheid is niet het belangrijkst.

bedankt

ik kan je vertellen dat het wel degelijk uitmaakt :D het gaat echt hard.

serieus? en aan hoe hard mag ik dan ongeveer denken? ( want als ie een stuk(ie) harder gaat is natuurlijk wel mooi meegenomen)

ik kan je wel een ding vertellen, als je 1 tandje meer neemt op je clutch bell merk je al verschil in snelheid. dus een versnellings bak maakt wel degelijk veel uit!... snelheden doe ik niet aan, alleen weet ik wel dat het hard kan gaan :P

groeten thomas

Ehm ik zal ff zeggen dat een standaard Nitro RS4 3 geen 70 haalt als je geluk heb net 55 a 60!! Met een 2 bak kan dat wel 65 a 70 worden!!

De SS met andere motor loopt nog maar net 76km/u vandaar en die motor die standaard op de SS zit heeft trouwens wel ff 2x zoveel vermogen. dus harder dan die haal je echt niet met standaard motor.

Ik vond ook al dat hij wel een hele speciale rs4 moest hebben :lol:

inderdaad bij die info wat bij een hpi rs4-3 staat. Staat dat hij standaard 70 rijd maar dat is echt niet zo het lijkt niet eens 70.

Oh sorry. dat wist ik niet eens dat dat geen 70 was. dan snap ik ook waarom ze dat dan erbij zetten.en ik heb inderdaad een standaard hpi . maar dat zal niet lang meer duren

Alleen die nieuwe Nitro RS4 3 Evo gaat 70+ volgens mij. maar jah die heeft standaard 2 bak en beter motor.

Maar verder als je eenmaal 2bak heb rijd de HPI Nitro RS4 3 erg lekker.

album_pic.php

Dit is nu mijn HPI met aardig wat aanpassingen en die rijd nu lekker niet te hard en niet te zacht :D

Mijn bedoeling is om hem netzoals die van jou te maken.( had je foto al in het foto-album zien staan). dat alles ff wat beter wordt ( eventueel sneller)

je zou het niet zeggen, maar deze rtr3 is dus echt lekker sneller als die van Pasqual :twisted:
hpi.jpg

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

hee hilbren,

wat heb jij er allemaal zelf op gebouwd/aan veranderd?
en misschien heb je ook bedragen erbij?

want het ziet er in elk geval snel uit

hilbren zei:
je zou het niet zeggen, maar deze rtr3 is dus echt lekker sneller als die van Pasqual :twisted:
-knip-

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

maar hij is wel schoner :yes:

ja dat kan ik niet ontkennen. dus hilbren dat wordt poetsen :wink:

bartol1988 zei:
Nova mega ruled gewoon 8)

helemaal mee eens :P

ik heb net vanmiddag gereden dus vandaar dat ie nog een beetje heeeel erg smerig is

wel een beetje :offtopic: btw

Back