Versnellingsbak

• Topicstarter Topicstarter Berrie92
  • Startdatum Startdatum
B

Berrie92

Guest
Beste,

Ik ben van plan om een nitro auto er bij te kopen, voor weinig geld :D... Alleen nu is van die auto de versnellingsbak kapot. Bietje prutsen hou ik wel van.. Het zit hem in het tandwiel 1ste versnelling.. Is dit te maken? Maakt het uit wat voor versnellings bak ik er dan in gooi?

Gewoon lijmen..................

Je kan je misschien voorstellen dat je wat weinig info geeft zo is deze vraag toch door niemand te beantwoorden of dacht je wel?

Wat voor merk auto is het bijvoorbeeld type ed.

Succes.

sorry, maar een beetje tactisch antwoord mag wel.... dit klinkt zo bruut

Het ligt er dus helemaal aan welke versnellings bak het is en voor welke auto. Maar meestal is het wel te maken voor weinig of je moet er een nieuwe inzetten.

Het ligt er dus helemaal aan welke versnellings bak het is en voor welke auto. Maar meestal is het wel te maken voor weinig of je moet er een nieuwe inzetten.

Bedankt, maar die tandwielen zijn dus gewoon los te krijgen, want ik heb een beetje lopen zoeken op de algemene sites, en dan kom je zo tussen de €70 en €120 euro... En dan heb je bijna een hele nieuwe geloof ik (?)

Laatst bewerkt door een moderator:
Meestal zijn tandwielen los te verkrijgen ja, want er hoeft maar 1 steentje tussen te komen en je tandwiel is tandloos. en dit gebeurt redelijk vaak als je op parkings of gewoon in de straat rijd. dus koop van allebei de tandwielen maar een paar extra dan hoef je niet iedere x opnieuw nieuwe te kopen.

Back