vertraging bijna groter dan de motor zelf

dat is echt wel een nuttige toevoeging aan het draadje :nooo:
als het je niet interesseert, lees dan wat anders ...

dat is echt wel een nuttige toevoeging aan het draadje :nooo:
als het je niet interesseert, lees dan wat anders ...

En wat, als ik vragen mag is de nuttige toevoeging van de dit hele draadje?
"Vertraging bijna groter dan de motor"
Het klinkt wat mijn betreft het zelfde als De hoeveelheid koffie bijna groter dan het bekertje.

Lekker belangrijk dus.
Ik begrijp de berichten van deze beste man gewoon niet.

En de prijs is zo ongeveer nog groter. Zijn de specificaties (lengte, gewicht, enz) voor de combi?

@ sjb rc als jij moeite hebt met de posts van Ron dan zou je die misschien niet meer kunnen lezen. Probleem opgelost voor het een probleem kan worden.

groet, erik

Prijs kan je niks van zeggen... gelijk een Kontronik.
Hi-Fi motoren, hoog rendement. Motor laag belast, reductie vast met schuine vertanding in de planeet (stiller)... vooral voor stevige zwevers... mooi ding.

(Bijdragen van Ron zijn letterlijk mondiaal, de man weet waarover hij het heeft, gefundeerd techneut. Aldus, trappen heeft op dit forum geen zin, doe je je zelf te kort. Verlies je uiteindelijk je geloofwaardigheid, en dat is weer zonde als je je vaardigheden met anderen wilt delen, me dunkt!)

Laatst bewerkt:
vette specificaties! 45A op 3 cellen voor 15 seconden. Da's ruim 500 Watt uit een combo van 90 gram!

Wat is het voordeel van zo een vertraagde binnenloper vroeg ik mij af dus even zoeken.
Met de vertraging mee gerekend kom je dan op 670 kv.
Een buitenloper met het zelfde gewicht en vermogen heb je voor 20 euro.
Wil je zo een grote prop dat hij 670kv moet zijn dan heb je een grotere buitenloper nodig en dan gaat hij veel meer als 90 gram wegen namelijk ongeveer 280 gram.
Dan is er toch een duidelijk voordeel.:);)

Het maakt van een compacte elektro sleper een sterke en wat lichtere.
Zeg maar 7500 toeren bij 11,5V en dan 45A op 3S

Ik had een Turnigy 400Kv (280 gram) op 6S draaien, 14 x 10, Statisch bij volle accu 7250 rpm, 45A, zo een slordige 1500 watt? in de lucht iets minder. Stevig accupakket van 5300mA, gewichtige boel.
Grootste kosten, de accu's en een smeuige Jeti regelaar.
Had de kist wel heel mooi in balans, ging als de brandweer omhoog. Whoeha! Nu is brandhout, kort plezier.

Het ding lijkt me een feest! Wel moet je de prop kwijt kunnen.

Back