vervanging minimag

• Topicstarter Topicstarter mobius
  • Startdatum Startdatum
M

mobius

Guest
Zopas heb ik men Multiplex minimag tegen een dak aangevlogen (was iets dichter dan ik in gedachten had :? ) met gevolg dat het toestel niet meer bruikbaar is. Nu ben ik dus op zoek naar een toestel dat met dezelfde setup kan vliegen (3 cells 11.1V 2000 mAh, servo's enz..). Enige voorstellen?

mobius zei:
Zopas heb ik men Multiplex minimag tegen een dak aangevlogen (was iets dichter dan ik in gedachten had :? ) met gevolg dat het toestel niet meer bruikbaar is. Nu ben ik dus op zoek naar een toestel dat met dezelfde setup kan vliegen (3 cells 11.1V 2000 mAh, servo's enz..). Enige voorstellen?

Dan moet hij wel heel erg naar de klote zijn, want als je weet hoe ik mijn piepschuime cessnaaatje keer op keer heb geplakt :lol: :lol:

En dan heb ik het niet over 1keertje, maar vele malen.....dus ik zou bijna zeggen maak eens even een foto(tje) van het wrak

As van de motor staat krom en het bevestigingspunt van de vleugel alsook de vleugel zelf is afgebroken.. Ok ik geef toe mits wat geduld zou ik het eventueel kunnen herstellen maar heb altijd al dompingproblemen gehad met men minimag dus de motivatie om er nog verder tijd in te steken ontbreekt me een beetje...en is natuurlijk weer een goede reden om een nieuw toestel aan te schaffen :wink:

mobius zei:
As van de motor staat krom en het bevestigingspunt van de vleugel alsook de vleugel zelf is afgebroken.. Ok ik geef toe mits wat geduld zou ik het eventueel kunnen herstellen maar heb altijd al dompingproblemen gehad met men minimag dus de motivatie om er nog verder tijd in te steken ontbreekt me een beetje...en is natuurlijk weer een goede reden om een nieuw toestel aan te schaffen :wink:

Tja......dan heb ik er niks meer aan toe te voegen........zonde.....helemaal omdat ik weet dat als je er even wat tijd in stopt je gewoon weer lekker met je minmag door kan vliegen.

En die motordomping kan je natuurlijk wel wat spelen, om hem uiteindelijk goed te krijgen.

Ps : en anders stuur je hem naar mij op.....betaal ik de verzendkosten wel :wink:

Eric van Dijken zei:
Wat dacht je van een nieuwe mini-mag?
Die heb je volgens mij nog niet helemaal onder de knie, toch?

Of ben je al op de mini-mag uit gekeken.

Ik ben er inderdaad nog niet op uitgekeken op die minimag, dit omdat ik hem nog steeds niet heb.....die cessna wilt niet stuk

Enné ik hou gewoon van plakken :lol:

Minimag heb ik wel onder de knie hoor, gewoon ff miskeken bij de landing, dacht dat ik hoger zat (volgende keer toch maar die bril ophouden tijdens het vliegen 8) ). Minimag ga ik niet meer nemen, klopt wel dat ik er een beetje op uitgekeken ben. Zeker nu ik wat meer met men Edge540 aan het vliegen ben lijkt hij enorm sloom.

Back