Na enkele goede vluchten met mijn Ultimate met GWS EPS 350 D (1:6.66) vertraging besloot het orginele motortje er de brui aan te geven na ongeveer 30 vluchten. op aanraden van enkelen forumleden heb ik een getimde Graupner speed 300 6v er in gestoken maar al na 5 vluchten werd ook dit een halve borstelloze motor.
Ik heb zojuist de tweede aanbevolen motor (een getimde Graupner speed 300 7.2volt) er in geprobeerd maar dit is helemaal niets, zelfs met volgas heb in niet genoeg vermogen om vertikaal te gaan. of nog maar normaal te vliegen
nu ben ik dus eigenlijk op zoek naar een goede BORSTEL! vervanging voor de standaard GWS motor Wie kan mij daar weg in maken.
ik vlieg de ultimate op 3 lipo's met een 10x4,7 gws kauwgom prop.
alvast bedankt voor de input
groet,
Vinze
Ik heb zojuist de tweede aanbevolen motor (een getimde Graupner speed 300 7.2volt) er in geprobeerd maar dit is helemaal niets, zelfs met volgas heb in niet genoeg vermogen om vertikaal te gaan. of nog maar normaal te vliegen
nu ben ik dus eigenlijk op zoek naar een goede BORSTEL! vervanging voor de standaard GWS motor Wie kan mij daar weg in maken.
ik vlieg de ultimate op 3 lipo's met een 10x4,7 gws kauwgom prop.
alvast bedankt voor de input
groet,
Vinze