vervoeren van auto

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door m-king, 13 mei 2004.

  1. m-king

    m-king Guest

    ik ben benieuwd hoe jullie je auto menemen als jullie gaan rijden ergens op een industrieterein bijvoorbeeld in een zelfgemaakte kist waar al je spullen in ziten
     
  2. NMTRacer

    NMTRacer Guest

  3. Pasqual

    Pasqual Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mei 2003
    Berichten:
    5.017
    Locatie:
    Nieuwerkerk
    NMTRacer ik denk dat hij meer bedoelt waar je alles instopt als je gaat rijden en niet met welke auto(1:1) je naar de plaats rijdt waar je wil gaan rijden.

    @all
    Ik zelf heb een Grote kist waar me auto, startbox, zender en nog meer zooi in kan. Het enige wat daar niet in past is me Kap en Brandstof die neem ik los mee. Zal als ik thuis ben ff een foto maken voor de duidelijkheid.
     
  4. NMTRacer

    NMTRacer Guest

    ahh, op die manier, ik heb een grote gereedschapkist waar veel in past, het enige wat er niet in past zijn mijn auto's, zenders, brandstof. verder laad ik alles in de auto van me pa, of als ik met de fiets ga, past alles wel in mijn fietstas.

    groeten, thomas
     
  5. Scarecrow

    Scarecrow Guest

    Ga eens naar de Kwantum/Blokker/Marskramer/... en schaf daar zo'n grote plastic opbergbox aan. Ze hebben ze in formaten waar je auto (1:8 of kleiner) inpast en dan heb je nog genoeg ruimte om een (liter)blik brandstof, je zender (apart in een tas ofzo verpakt is wel zo veilig) en wat gereedschap (eventueel in een kleiner doosje zodat het niet los door de kist slingert) mee te nemen.

    Die kist kan of in zijn geheel de auto in of, met wat knutselwerk om een bevestiging te maken, achterop de fiets.

    Ik gebruik zelf drie kleinere kisten, 1 middelgrote voor auto, kap en een stuk zeil (makkelijk als je moet knutselen even erbij wilt zitten), 1 gereedschapskistje voor gereedschap, zender, banden en andere reserve-onderdelen en 1 aparte (kleinste kist) voor brandstof en aanverwante dingen (vulfles, gloeipluggen en -sleutel en temperatuur-meter). Maar ik transporteer mezelf dan ook met de auto...
     
  6. Mari

    Mari

    Lid geworden:
    8 apr 2004
    Berichten:
    2.451
    Locatie:
    Oss
    Kreeg onlangs in de modelbouwzaak een tip, ze hadden plastic koffers waarin een 1:10 auto perfect past...

    De mijne gaat er in met de kap er op, zender past er in en ook een liter brandstof... In de tray die daar boven rust ligt wat gereedschap... In de deksel zitten 2 vakken die verdeeld zijn in kleinere vakjes... daar zitten mijn spare parts in... leuke van die vakjes is dat je er zowel van de buitenkant (deksel dicht) in kan als met de deksel open...

    Had voorhee gewoon zo'n vouwkratje, maar dit sjouwt wel wat makkelijker hoor...
     
  7. Ik gebruik er mijn oude voetbalzak voor :lol:
    Mijn fun 12 past er mooi in met de body
    zender benzine en sleuteltjes in doosje aan de zijkanten :lol:
    Dan met de fiets naar de tuinbouwschool gana rijden :D Hehehe
     
  8. cooper

    cooper

    Lid geworden:
    17 okt 2003
    Berichten:
    4.177
    Locatie:
    Mechelen/Gent,Belgie Onderschijtingen: al z
    ik nee me, hele gereedschapsbox mee , kom ik niet tot de vaststelling dat ik net die en sleutel niet bijheb...
    meestal de auto in een rugzak en een vriend met zender enzow...
    (op de fiets dus, ander por ik het gewoon in onze auto :) )
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    ik heb een grote gereedschap kist gekocht. daar lade eruit gehaald. en ik heb me transport kist klaar.

    Het heeft me niet meer dan 20 euro gekocht.
    Voor onderdeln heb ik klein gereedschapkoffer mee. daar heb ik, uiteraad me greedschap, extra en reserve onderdelen. in liggen.
     
  10. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    ik heb het op de zelfde manier als yoy ik heb er geen foto van dus ff deze opgezocht [​IMG]

    is errug handig alleen jmmr dat minn savage er niet in past
     
  11. Rick St.

    Rick St. Guest

    tuurlijk wel.. :lol: even knutselen :p Maar ik heb ook zo'n koffer... en daar doe ik alle spullen in... die bind ik achterop mn fiets asl ik naar de makro ga en daar de auto bovenop binden en dan rijden maar :lol:
     
  12. Hehe, gewoon op de fiets spannen ?
    Met rekker ?
    Lol, als ik dit doe overleeft hij da niet :lol:
    Ik moet langs veldbaantjes rijden om aan een totaaaaaaaaaaaal lege parking te komen, waar op 2 uur amper 3 brommetrtjes voorbjigaan :cry:
    Is wel leuk om die dan te plagen met ze voorbei te rijden met mijn fun 12 lol :lol:
    :twisted: Bad :twisted:
     
  13. Met de fiets erop binden hoort wel bij: Algemeen Rollend materiaal :lol:
     
  14. DoNnY

    DoNnY Guest

    Kan het me voorstellen dat het met de fiets niet makkelijk te doen is.
    Zelf ga ik altijd met de auto, en zet mijn rs4 3 dan gewoon in de achterbak, viskoffertje met gereedschap en onderdelen, zender en dan nog een tasje met brandstof en dots.
    Past allenmaal makkelijk in een auto, maar op de fiets? Al eens aan een fietskar gedacht? Die gebruikte wij altijd voor het vissen en dat werkte ook perfect.
     
  15. m-king

    m-king Guest

    welkom op het forum en die fietskar is idd een idee voor de mensen met een beperkt vervoer
     
  16. Ray

    Ray Guest

    Gereedschap (in een klein koffertje), zender en brandstof in een rugzak achterop mijn rolstoel en de auto op schoot.
     
  17. delsol

    delsol Guest

    sporttas werkt ook goed...

    zender in 1 zijvak met wat gereedschap.. auto 1:10 in het midden dr in met kap in van da plastic...... en andere zeikant brandstof en nog meer gereedschap startplug..en extra banden enzo bij de auto zelf dr bij.. gaat heeeel goed....egt ...
     
  18. Robert K

    Robert K

    Lid geworden:
    10 feb 2004
    Berichten:
    3.748
    Locatie:
    Zoetermeer
    Beste RC ers

    ik rijd zelf elektro en heb mijn poly butler koffer altijd bij mij, en dan heb ik nog een Carson tas waar 3 auto's in passen, met drie dozen. 1 doos voor de auto 1 voor de kap en 1 voor de onderedelen of de auto van me team maat.
    en dan in de fietstassen op de fiets ( ben 17 en bezig met autorijbewijs). zo doe ik het :D

    Mzzl Robo
     
  19. pkeizer

    pkeizer Guest

    karretje kan ook

    je kan ook heel simpel een klein trekhaakje achter je fiets maken, en daar een skelter- aanhangertje achterhangen daar kan helemaal alles in.. auto, starkist.. alles.. en hat valt ook niet van je fiets af.. :wink:[/img]
     
  20. Kees1988

    Kees1988 Guest

    Als ik er 1 heb denk ik dat ik het doe met een fietskar ook. Of met de scooter van m'n broer :wink: Gaat denk ik wel goed met scooter :thumbsup:
     

Deel Deze Pagina