Vervolg NK F3J 2013

A.s. zondag is de 4e en voorlaatste wedstrijd om het NK F3J als gast van de Edese Luchtvaart Club op de "Ginkelse Heide" .

We starten om 09.30 en vliegen 5 ronden met 36 deelnemers.

Meer informatie is te vinden op www.f3j-sport.nl

29 september zal de laatste wedstrijd zijn, bij de modelvliegclub Losser.

Scheelt ik ben de dag begonnen met een glimlach .Kreeg een mailtje dat wij dus wel gebruik mochten maken van het veld .
Als een f3j wedstrijd afgelast wordt ,is het dus ook voor ons geen vliegweer :D .
Ik kan hier de humor wel van inzien .
Volgende keer beter weer .In iedergeval minder vochtig .

.
Als een f3j wedstrijd afgelast wordt ,is het dus ook voor ons geen vliegweer :D .
Ik kan hier de humor wel van inzien .
.

Nou dat viel voor de middag periode reuze mee, maar helaas is een middag tekort om een F3J wedstrijd te houden.

Deze wedstrijd wordt ingehaald op 6 oktober met hopelijk wel goede omstandigheden de hele dag.

Zie voor alle info www.f3j-sport.nl

Zondag 29 september 4e NK F3J te Losser

Op zondag 29 september wordt de 4e NK F3J wedstrijd gevlogen bij de modelvliegclub Losser. Het vliegterrein is gelegen aan de punthuizerweg in de gemeente Losser nabij het dorp Beuningen.

De vlieglocatie is hier te vinden: Route vlieglocatie, aanvang van de wedstrijd is 09.30 uur en zal duren tot ca. 17.00 uur.

Alle informatie hierover natuurlijk weer op www.f3j-sport.nl

het gaat door !

De weersvoorspelling is gunstig, dus kunnen we rustig stellen dat de wedstrijd a.s. zondag doorgaat.

Zaterdag kan er al getraind worden ;)

En dan nu nog de laatste voor dit seizoen

Na een "onstuimige" wedstrijd in Losser is nu a.s. zondag 6 oktober de laatste NK wedstrijd van dit seizoen.

We zijn te gast van de Edese Luchtvaart club ELC op de Ginkelse Heide. De wedstrijd begint om ca 09.30 uur en zal tot ca 17.00 uur duren.

Heb je interesse, kom gerust kijken !!

zie ook www.f3-sport.nl

Ginkelse heide te Ede

9xlu.jpg

Back