Verwijderde fotos

Discussie in 'Helpdesk' gestart door erikborgers, 30 mrt 2017.

  1. erikborgers

    erikborgers

    Lid geworden:
    15 nov 2014
    Berichten:
    3.213
    Locatie:
    Zoetermeer
    Ik zie op de app dat meerdere van mijn bouwverslagen geen fotos meer bevatten omdat ze verwijderd zijn door de admin. Als dat zo gaat, heb ik weinig zin bouwverslagen bij te houden. Zie ik dit goed?
     
  2. hmeijdam

    hmeijdam

    Lid geworden:
    29 jan 2010
    Berichten:
    1.884
    Locatie:
    Barneveld
    Had je ze soms op foto.modelbouwforum.nl gezet? Die site is al maanden uit de lucht ondanks herhaald verzoek daar wat aan te doen of duidelijkheid te geven of die definitief is overleden.
     
  3. erikborgers

    erikborgers

    Lid geworden:
    15 nov 2014
    Berichten:
    3.213
    Locatie:
    Zoetermeer
    op www.modelbouwforum.nl op mijn PC ziet het er prima uit. Maar als ik op de app kijk staat er bij de fotos "verwijderd door de admin op 2015". Het lijkt dus afhankelijk te zijn van het platform. Heeft het te maken met de grootte van de foto's of de extensie? Dat kan ik me voorstellen, alleen de melding slaat dan nergens op.
     
  4. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.463
    Locatie:
    Sassenheim
    Geef even een post aan waar je op de PC het goed ziet en in de app niet, dan kunnen we er even beter naar kijken. Het feit dat ze op de PC wel zichtbaar zijn zegt mij dat de foto's niet verwijderd zijn maar de app iets mist.
     
  5. Baggeraar

    Baggeraar

    Lid geworden:
    31 jan 2010
    Berichten:
    15.448
    Locatie:
    H&NF
    Welk verslag?

    ik zie overal wel foto's en zelfs hier :http://www.modelbouwforum.nl/threads/apollo-saturnus-5-airfix.220590/#post-3466350

    waar bij staat dat er bewerkt is (link naar de foto hersteld, schat ik zo na de opstart van het nieuwe forum.

    op de pc werkt het dus wel, ik gebruik geen app: ligt het daaraan soms?
     
  6. erikborgers

    erikborgers

    Lid geworden:
    15 nov 2014
    Berichten:
    3.213
    Locatie:
    Zoetermeer
    Dat bouwverslag inderdaad. Op de pc en tablet is het ok, maar de iphone app geeft geen fotos.
     
  7. erikborgers

    erikborgers

    Lid geworden:
    15 nov 2014
    Berichten:
    3.213
    Locatie:
    Zoetermeer
    Raar genoeg mijn recentere bismarck verslag gaat wel goed.
     
  8. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.463
    Locatie:
    Sassenheim
    Dan vragen we nu even @Robert om mee te lezen en in het probleem te duiken. Ik vermoed iets van een rechtenkwestie voor de app.
     
  9. Schots en Scheef

    Schots en Scheef

    Lid geworden:
    25 jun 2008
    Berichten:
    2.460
    Locatie:
    Hoogeveen
  10. erikborgers

    erikborgers

    Lid geworden:
    15 nov 2014
    Berichten:
    3.213
    Locatie:
    Zoetermeer
    Gelukkig maar dat niemand de fotos heeft verwijderd. Ik werd al een beetje boos. Maar dat kwam door die melding dat ze verwijderd waren. Gewoon een foutje in de app dus dat vast ooit wordt verholpen!
     

Deel Deze Pagina