Very cool dingetje

Discussie in 'Electro vliegtuigen' gestart door Ben Postmus, 30 apr 2003.

  1. Ben Postmus

    Ben Postmus

    Lid geworden:
    29 jan 2003
    Berichten:
    817
    Locatie:
    Nijeholtpade
    'k Had deze ook in Dortmund al gezien maar de filmpjes op de onderstaande site laten toch wat meer zien dan alleen een statisch model.

    http://www.smartfish-model.com/

    Wat vinden jullie ervan en kan dit toestel ook scrath gebouwd worden? 'k denk dat ik 't maar eens ga p[roberen met wat depron en een sp400 pusher.

    Groet van Ben
     
  2. MaartenR

    MaartenR

    Lid geworden:
    29 apr 2003
    Berichten:
    850
    Locatie:
    Oldenzaal
    Nice

    Hey vet vliegtuig,
    lekker gestroomlijnd... :)

    Ik kan trouwens niet je je vragen beantwoorden...I'm just a beginner 8)
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    ik denk wel dat het moet lukken uit depron. Maar kijk wel goed naar de foto's. Het ding dat ze daar laten zien lijkt me zo zwaar 2 kg
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    maar hoe kom je aan de tekening????
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    eh niet???? :) :)

    ik denk dat je dat gewoon uit je hoofd moet bouwen. IK denk niet dat het makelijk is.
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    dat zal nog wel eens heel erg lastig kunnen worden, er zullen vast vele prototypes de grond in gaan voordat je er een hebt die goed vliegt!
     
  7. Harold

    Harold PH-SAM

    Lid geworden:
    16 aug 2002
    Berichten:
    3.226
    Locatie:
    Almere
    Iemand heeft kans gezien om er een indoor versie van te maken met kleine impelers.

    Ziet er gestroomlijnt uit, maar is eigenlijk een ongunstig ontwerp om met weinig vermogen te vliegen (Zweefvliegtuigen hebben niet voor niets hele lange snalle vleugels).

    De enige manier om dit te laten vliegen is LICHT maken en dan nog blijft het lastig. :cry: Maar kan dus wel :D
     

Deel Deze Pagina