Very extreme 3D Flying

• Topicstarter Topicstarter jvsjvs
  • Startdatum Startdatum
als ik dat zo zie bestel marcus kim regelmatig spullen bij miniature aircraft ! :wink:

stunning flight.
het is maar goed dat het daar wat heuvelachtig is,m anders was het op meerdere keerdere malen misgegaan denk ik.
maar dat maakt het wel nog knapper, van pilots eye view is het nog moeilijker te beoordelen waar het kuiltje diep genoeg is :D

vliegt die man met zo'n furry ?

(ik heb een echte heli-leek, ik heb nog maar twee keer een modelheli zien vliegen ik het echt. dus als ik juist gok: :lol: )

Jemig.... wat een laag bij de gronds gebeuren...

Hopelijk verlaag ik me ooit ook tot dat niveau, maar dan ook niets lager he ;-)

Groeten Fabian

'k dacht toch een paar keer te zien dat ie even wacht en omdat 't maar net goed ging.... 'k moet zeggen, 't ziet er cool uit, maar 'k heb er denk ik niet het vertrouwen in dat dit helemaal onder controle is op 1 of andere manier...

Heb ik juist wel.

Meeste andere filmjes zie je gewoon figuren vliegen met hier en daar een piro er in.
Deze piloot vliegt en piroot wat terwijl die flipt of doet.
Ik bedoel hij weet ook niet precies hoe het uit komt. Het zijn geen ingestudeerde figuren.
Je ziet hem inderdaad af en toe corigeren en dat komt wat minder strak over. Maar dit is echte freestyle!

Elwin

de kit 1400 euro ja, vliegklaar met 601,gv1 en cspec motor en digi servos kom je beduidend hoger uit.

De benodigde elektronica + motor, kost nog eens +- 1000 euro (in het buitenland dan he).

Back