Verzamel topic van herintreder

Het voelt voor me wel als falen.
Toch is het de juiste beslissing geweest.
Afgelopen donderdag heb ik een heftige epilepsie aanval gehad.
Dit was 21 jaar geleden voor het laatst.
Helaas is het gerelateerd aan stress.
Ik mag voorlopig geen auto rijden.
Afhankelijk hoe de uitslagen in het ziekenhuis zijn, wordt de lengte van het niet rijden bepaald.
Gelukkig voel ik het aankomen maar het is geen prettige ervaring.
Vanavond zijn de spullen opgehaald door een generatie genoot waar ik fijn contact mee heb.
Het vliegtuig gaat nu weer vliegen heeft hij beloofd.
Ik heb mijn best gedaan maar het is helaas niet gelukt.
Ik blijf jullie enorm dankbaar wat jullie voor me gedaan hebben.
Ik blijf het forum een warm hart toe dragen.
Ik wilde een "like" plaatsen, maar vond eigenlijk geen van de smileys erg toepasselijk.

Jeetje, wat een ellendig iets.
Hopelijk kun je je leven weer vlot oppakken.
Hoe dan ook, je hebt het geprobeerd, en dat pakt niemand je meer af.
Moeilijke beslissing, knap dat je hem genomen hebt.

Sterkte! En als het mag helpen: Nee, je hebt NIET "gefaald". Dat iets niet lukt, of niet uitpakt zoals je graag zou willen, betekent NIET dat je gefaald hebt. Het betekent alleen maar dat het boven je macht lag. Net zoiets als "miljonair worden"... Dat wil ook iedereen wel, maar het lukt niet iedereen, en dat is NIET omdat iemand faalt, maar gewoon omdat niemand ooit alle omstandigheden in de hand heeft. En diegenen die het WEL lukt, ga er maar vanuit dat OOK ZIJ dat absoluut NIET volledig aan zichzelf te danken hadden. Dus zet dát gevoel gewoon van je af.

Ik wilde een "like" plaatsen, maar vond eigenlijk geen van de smileys erg toepasselijk.

Jeetje, wat een ellendig iets.
Hopelijk kun je je leven weer vlot oppakken.
Hoe dan ook, je hebt het geprobeerd, en dat pakt niemand je meer af.
Moeilijke beslissing, knap dat je hem genomen hebt.

Sterkte! En als het mag helpen: Nee, je hebt NIET "gefaald". Dat iets niet lukt, of niet uitpakt zoals je graag zou willen, betekent NIET dat je gefaald hebt. Het betekent alleen maar dat het boven je macht lag. Net zoiets als "miljonair worden"... Dat wil ook iedereen wel, maar het lukt niet iedereen, en dat is NIET omdat iemand faalt, maar gewoon omdat niemand ooit alle omstandigheden in de hand heeft. En diegenen die het WEL lukt, ga er maar vanuit dat OOK ZIJ dat absoluut NIET volledig aan zichzelf te danken hadden. Dus zet dát gevoel gewoon van je af.

Wat een mooie reactie is dit van je Bert. Beter kun je het niet verwoorden.

Bertus, sterkte en veel beterschap!

Laatst bewerkt:
Bertus, je hebt het tenminste geprobeerd. Ik hoop dat je snel weer zover hersteld dat je alles weer mag en kan doen.

En tja, die gezondheid speelt hier ook weer op. Zit ook weer oin die mallemolen. Eerst begin dit jaar problemen met mijn rechter oog, ineens werd het zicht slecht, maar wat mij direct opviel was dat als ik het hoofd naar beneden boog het zicht goed was en als ik het hoofd normaal hield het zicht slecht was. voor mij wass het toen direct duidelijk dat er iets niet goed was met de kunstlens. Dit werd ook bij de spoedcontrole direct lachend bevestigd door de artsen. Na weer een nieuwe (5de) operatie aan dat oog is dat weer gefixt. Maar nu zit ik weer met onderzoeken want de ontstekingswaarden gaan niet omlaag en er is sprake van bloedarmoede. Over 2 maanden weer bloedprikken voor onderzoek en dan weer op die uitslag wachten. En ohja, volgende week donderdag weer bloedprikken voor het maken van Plasma oogdruppels, dat moet ik helaas ongeveer elke 6 a 7 weken. 20 buisjes bloed en dan krijg ik een uurtje of 2 later ongeveer 80 flesjes plasma serum oog druppels.
Dat ouder worden brengt ook steeds meer gezondheids problemen....................

Maar er is ook nog iets anders, ik ben al weken lang aan het zoeken, maar kan het niet vinden. Ik ben 10 kilo kwijt ..................

Maar er is ook nog iets anders, ik ben al weken lang aan het zoeken, maar kan het niet vinden. Ik ben 10 kilo kwijt ..................
Ik ken een hoop mensen die er blij mee zouden zijn en een paar die er alle moeite voor doen...

Maar ik kan me goed voorstellen dat in jouw geval zoiets met enige argwaan bekeken wordt.

Hopelijk is het niks ernstigs.

Wel appart ik ben ook 10 kilo kwijt.
Maar ik wilde dat graag.
Nu nog 8 kilo dan ben ik op mijn streefgewicht.
Ben veel aan het wandelen en de chips laten staan.
Alleen dat wandelen is nu een dingetje.
Ik durf dat nog niet alleen maar in het dorp hier krijg ik van alle kanten hulp aangeboden.
Hopelijk krijg ik weer snel vertrouwen in mijn lichaam.
Jij ook sterkte in alles.

@brutus, ik ben ook wel blij met dat verlies, maar idd die argwaan omdat alles tegelijk kwam..........

@Bertus, er mag eigenlijk nog wel een kilotje of 20 weg, nu van 110 naar 100 kilo is al goed, maar die 80 kilo klinkt nog beter. Ik wandel vrij veel, maak ongeveer tussen de 8500 en de 12000 passen per dag gemiddeld............ en dat voor iemand van 66 jaar jong........ Bij mij hielp ook het 's avonds niet meer snoepen en ook overdag veel laten staan. Maar ook meer "water" drinken in plaats van bier of frisdrank. Nu drink ik veel cristal clear of de Aldi variant daarop met maar 5kJ per glas in plaats van de 450 kJ wat cola heeft. Dat scheelt al een hele boel. gewoon kraanwater krijg ik niet goed weg..........

ik ben ook wel blij met dat verlies, maar idd die argwaan omdat alles tegelijk kwam..........
Nou, dat is dan toch nog een beetje positief. Zoals het er stond, klink het een beetje alsof het niet de bedoeling was (en dat is voor de meeste mensen toch eng...)

Ik ga het modelbouwforum niet verlaten, maar wel op een laag pitje zetten.
Vandaag een electrische voor mezelf besteld.
Dat gaat mijn nieuwe hobby worden.
Zeker zolang ik geen auto mag rijden .

Ik ga het modelbouwforum niet verlaten, maar wel op een laag pitje zetten.
Vandaag een electrische voor mezelf besteld.
Ik heb het al een tijdje op een laag pitje staan bevalt me prima.
Wat heb je besteld, elektrische (bezem)?

Ik heb het al een tijdje op een laag pitje staan bevalt me prima.
Wat heb je besteld, elektrische (bezem)?
Jep een segway e150s
Helaas heeft segway net na onze koop besloten uit Nederland te vertrekken.
Maar de scooter rijd heerlijk.
Vandaag er ook weer een stukje op getoerd.
Weer netjes met zonnestroom kunnen laden.
Ik ga regelmatig bij mooi weer even bij de pont in Schoonhoven kijken.
Lekker als een oude vent op een bankje zitten.;)

Deze week ook met de scooter geweest...even aan de andere kant, een pontje gerookte paling gescoord.
Altijd lekker om langs de Lek..al rijdend over de dijk, de mooie vergezichten te zien.
Waait het stof lekker uit het hoofdje...

Jep een segway e150s
Helaas heeft segway net na onze koop besloten uit Nederland te vertrekken.
Maar de scooter rijd heerlijk.
Vandaag er ook weer een stukje op getoerd.
Weer netjes met zonnestroom kunnen laden.
Ik ga regelmatig bij mooi weer even bij de pont in Schoonhoven kijken.
Lekker als een oude vent op een bankje zitten.;)

Als je toch eens met je scooter in Schoonhoven bent dan ben je bij mij van harte welkom voor een bakkie!!

Back