Verzekering 23 cc Scarab

• Topicstarter Topicstarter E-maxx king of dirt
  • Startdatum Startdatum
E

E-maxx king of dirt

Guest
Hallo

Ik had een vraag over een verzekering voor mijn boot. Ik heb een modelbouw speedboot. Hij is 1,5 meter lang met een 23 cc zenoah. Dit haalt zo ongeveer de 50 a 60 schat ik. Nu vroeg ik mij af of mensen verzekerd zijn en zo ja waar? En kan je je ook verzekeren voor het buitenland?

IMG_0014.jpg

Hallo Thijs,

Schade aan derden wordt meestal vergoed door je aansprakelijkheidsverzekering, maar ik zou m'n verzekeringsagent even bellen en vragen hoe dit specifiek voor brandstof aangedreven 'speeldgoed 'is geregeld, dan weet je waar je aan toe bent.

Groeten, Jan.

Hallo Thijs,

Schade aan derden wordt meestal vergoed door je aansprakelijkheidsverzekering, maar ik zou m'n verzekeringsagent even bellen en vragen hoe dit specifiek voor brandstof aangedreven 'speeldgoed 'is geregeld, dan weet je waar je aan toe bent.

Groeten, Jan.

Oke, ja mn verzekering heb ik al gebeld maar die had dit nog nooit gehoord. Maar hij zou wel gaan uitzoeken of dat via een andere verzekering wel kon.

@jan

Ja ik vind het zelf wel belangrijk voor een goede verzekering en dit jaar gaat de boot mee op vakantie en dan wil ik wel verzekerd zijn want dan word er bijna elke dag gevaren. En bedankt voor de link , ik ben al lid van het Xtremercboats forum maar ik had dit topic nog niet gelezen.

Back