Veschil tussen piccoboard plus en pro ?

• Topicstarter Topicstarter powerbox
  • Startdatum Startdatum
P

powerbox

Guest
Hallo,

Mijn piccoboard plus heeft rare hikken. Ik ben dus van plan een nieuwe te kopen. Nu zit er ook een heading lock op.
Mijn vraag is wat voor verschil er zit tussen de plus en de pro. Bij de pro krijg je er een heading lock bij maar die heb ik al. Dus daarom hoef ik geen pro te kopen.
Of zijn er nogmeer voordelen bij een pro ?

Txs

Gewoon weer voor de plus gaan, de pro is een collective uitvoering maar de plus heeft ook een extra kanaal.

O ja, de hikken komen alleen van de bagger ontvanger die bij t picoboard zit.

Deze vervangen voor een ca e50 Berg of shulze ontvanger is een goedkopere en betere oplossing.

Dat is waar Niek, maar dan ? ontvangertje, 60 euro, hh gyro, 75 euro, regelaartje, ook duur, en dan heb je nog geen mixer, dan wordt het een dure grap ! en een picollo is een grappig helietje en niks meer dan dat.

Zijn die E-sky boardjes beter ?

Het hikken zie je alleen in de staartmotor. Hij houd niet netjes koers.
Wanneer heading lock eraf gaat het al beter.( wordt dan minder versterkt heb ik me laten vertellen) .

Ik denk dat de kans klein is dat het in de ontvanger zit. Wel heb ik een goeie crash gehad...... :( .

ALS DE SOTEMIETER je staartmotor vervangen!!!

Dit hikken zijn waarschuwingen vooordat de motor definitief kapot gaat en je regelaar fets meeneemt.
Nu is je piccoboard nog heel, daarna niet meer, en een nieuw piccoboard kost €€€ te veel.

Heb je een vertraagde staartmotor of een direct aangedreven?

Beide motortjes zijn goedkoop ($7,-- tot $11,--) te verkrijgen bij http://www.aircraft-world.com, met $2,50 postkosten.

Back