Vest Pokal / German Open F3K 2013

Peter wint bij de flyoff! top gedaan

meer opvallende dingen
- poker 9:58 kan zeer lastig zijn :D
- kleine freitag 2x in de flyoff
- een dlg kan niet op tegen een windmolen
- zelfs 2 mensen uit brazilie
- zelf bij de junioren nog een medaille kunnen behalen ondanks een 0 score op poker in de flyoff

leuk weekendje gehad. Nu naar de kloten en vroeg op mn bed vanavond.

Peter, knap gedaan, proficiat.
Kwestie van korte pook, veel flap indien nodig, maar vooral knap vliegwerk.
Chapeau !!:thumbsup:
Ook Vincent, goed gedaan jochie.
We zijn trots op jullie.
:worship::worship:

het was een zeer mooi vliegweekend, alles meegemaakt; beetje pech op de 1e vliegdag en heel veel geluk op de andere dagen;) Peter was ni bij te houden in de fly-off, ikzelf had wat moeite met mn zenuwen, maar toch plekkie 8 teken ik voor. Nu alweer klaar voor Lawford!pff net bijgekomen van Herten...lol;)
Peter gefeliciteerd! Ik hoor de Zweden nog mopperen toen duidelijk werd dat n Hollander de fly-off gewonnen had, geweldig!;)

uiteraard ook een groot bedankje voor mn FLUGFURHER Loetje, alhoewel ik over het algemeen oncoachbaar ben, heeft Loet me erg fijn gecoached. Ondanks dat ie de luidspreker thuus had gelaten heb ik daadwerkelijk zn gemompel om kunnen zetten in zeer bruikbare info;) Vooral op grote hoogte toen ik mn model eigenlijk niet meer zag zeg maar.....zeker 30/40 seconden alleen op Flugfurher zn instructies gevlogen, tikkie up,beetje links, nee rechts prutser! Heerlijk! Onze vriendschappelijke scheldpartijtjes op het veld zorgen voor enige verwarring bij officialtimers en mede-piloten, maar maakte onze lol er niet minder om!
Dus Loet, BEDANKT.
ps. Ik heb nog n timer nodig in Lawford, wil je?;)

uiteraard ook een groot bedankje voor mn FLUGFURHER Loetje, alhoewel ik over het algemeen oncoachbaar ben, heeft Loet me erg fijn gecoached. Ondanks dat ie de luidspreker thuus had gelaten heb ik daadwerkelijk zn gemompel om kunnen zetten in zeer bruikbare info;) Vooral op grote hoogte toen ik mn model eigenlijk niet meer zag zeg maar.....zeker 30/40 seconden alleen op Flugfurher zn instructies gevlogen, tikkie up,beetje links, nee rechts prutser! Heerlijk! Onze vriendschappelijke scheldpartijtjes op het veld zorgen voor enige verwarring bij officialtimers en mede-piloten, maar maakte onze lol er niet minder om!
Dus Loet, BEDANKT.
ps. Ik heb nog n timer nodig in Lawford, wil je?;)

LOL:rolling:

Sommige mensen kunnen er geen genoeg van krijgen :)

Eerste dag van Lawford Eurotour zit er al weer op.

index.php

UK F3K EUROTOUR - Saturday & Sunday, 11th & 12th May 2013

Obersturmführer

Physiotherapeut Domi, beste vriend,

Ik ken enkele Obersturmführers, een enkelvoudige solo Führer zoals oom Adolf maar in de vliegwereld zijn er allen alleen Flugleiters of Flugkapitäns (Hanna Reitsch) dus geen Fluführers.

Een Hollander als Führer is volgens mij sowieso alreeds opgewarmde pap.
Laat ons dus voorzichtig omgaan met deze zaken, het liep vroeger nogal eens stevig uit de hand. :teacher:

Yves
Licentiaat Politieke Wetenschappen
Slachtoffer halswervel hernia :thumbsup:

Ik ken enkele Obersturmführers, een enkelvoudige solo Führer zoals oom Adolf maar in de vliegwereld zijn er allen alleen Flugleiters of Flugkapitäns (Hanna Reitsch) dus geen Fluführers.

Laat ons dus voorzichtig omgaan met deze zaken, het liep vroeger nogal eens stevig uit de hand. :teacher:

Yves

Hallo Yves,
wie spreekt er hier over Obersturmführers of oom Adolf! We spreken hier over the one and only never to be cloned FLUGFURHER Loet. Met hem loopt er zeker niets uit de hand! (naja afgezien van Wiekevorst;))

Yves
DON'T MESS WITH MY FLUGFURHER.

FLUGFURHER=TOPGUN BY MISTAKE=TANTALONISME IN SPIEGELBEELD.

Vincent
Instituut Voor Slapgeouwehoer.
Slachtoffer Loetisme.:thumbsup:

Back