VGG ''open'' treffen Ootmarsum

Hallo VGG-ers,

omdat het tot 2 juni nog wel even duurt wil ik graag jullie mening peilen.

Is er belangstelling dat we voor de 2e juni nog een ''open'' treffen houden hier in Ootmarsum bij mij op de bult?
Ik ben deze week bij de boer geweest en hij heeft er geen problemen mee, hij vroeg mij zelfs eerder dan dat ik hem kon vragen :-).

Graag jullie ideeën hierover...

Groeten,

Paul.

Mooi, mooi heren.
Tuurlijk mag Mees ook vliegen als hij dat veilig kan!
Maar ook nog voorstellen voor wanneer?

Groeten,

Paul.

Hee Paulus,

wanneer hoeft Marieke niet te werken dan?
Passen we daar de datum toch voor aan? ;-).
Ikzelf zat ergens tussen eind April, begin Mei te denken..

Groeten,

Paul.

Er kan gesleept worden maar het is wel grasland, dus grote wielen zouden het iets makkelijker kunnen maken.. Met mijn Funcub kom ik er op weg..
De 27e is mij goed, maar de 28e zou ook kunnen..

Groeten,

Paul.

Strak plan, tegen die tijd zou mijn Carrera Nimbus operationeel moeten zijn.:)

Hallo VGG-ers,

omdat het tot 2 juni nog wel even duurt wil ik graag jullie mening peilen.

Is er belangstelling dat we voor de 2e juni nog een ''open'' treffen houden hier in Ootmarsum bij mij op de bult?
Ik ben deze week bij de boer geweest en hij heeft er geen problemen mee, hij vroeg mij zelfs eerder dan dat ik hem kon vragen :-).

Graag jullie ideeën hierover...

Groeten,

Paul.

Mees kan veilig vliegen (doet dat beter dan ik) en 2 juni gaat denk ik wel lukken...is er een camping in de buurt/kunnen we ergens overnachten ? (want ootmarsum is bijna buitenland :-) )

2 Juni is de VGG in Ede Franck.
Volgens mij haal je er 2 door elkaar...

En ja, er is een camping op zo'n 500 meter van de vliegplek.

Groeten,

Paul.

Maar........ gezien de reacties zou het misschien verstandiger zijn om dit treffen ergens na de vakanties te organiseren.

Groeten,

Paul.

Ow sh*t je hebt gelijk paul...argh... goed dat je dat ziet..ik lees zomaar over die data heen. Anyway... idd misschien een andere datum?... Het treffen in ede heeft behoorlijk wat belangstelling. Een week later ?....we willen namelijk graag komen !

Back