vgt ,open treffen, 16 juni vorden .

ik kan een elastiek meenemen! En tegen die tijd hoop ik ook wel te kunnen slepen met mijn mentor. Alleen even kijken of het me gaat lukken financieel ;) Moet nog een nieuwe motor kopen, nieuwe accu's en mijn zender heeft het laatst begeven dus die moet ik ook nog zien te regelen....

hey mensen, lijkt me leuk om weer een treffen met deze groep te hebben! Vorden is goed te doen voor me, maar ik vind het wel jammer dat het samenvalt met het 1 : 1 gebeuren...Wellicht is het mogelijk om beide data te vliegen? Daar mijn salto alleen een sleepkoppeling heeft, is een stevige sleepkist wel handig, ben bang dat die er niet is op de 16e, vandaar. Bovendien vond ik zo'n grote groep gelijkgestemden wel heel erg gezellig! Natuurlijk lijkt het me ook gezellig met 5/6 man, dus als die tweede datum niet kan ben ik er op de 16e, heb nog wel wat kleiner spul wat sowieso kan vliegen!

uhm...als je nog nooit gesleept hebt zou ik niet beginnen aan een Salto acro zwever van 3 meter.

Haha nee dat is waar. Wil voor de tijd nog wat ervaring op doen. En dan rustig aan beginnen. Alleen balen dat mijn zender het heeft begeven anders zouden we eerdaags wat kunnen oefenen Arjan.

na een periode van werkloosheid ,het ik weer een baan :)
hierdoor is de uitwijkdatum wat moeilijk geworden voor mij om te organiseren .(baan in de horeca),ik kan dan niet de hele dag vliegen maar tot een uur of 2 ,als iemand het dan over kan nemen (arjan/erik?)

dus nu maar hopen dat de weergoden ons goed gezint zijn op de 16de ,dat geld natuurlijk voor iedereen .

dus we laten het zoals het is .

komt er ook nog een lier ,want anders komt mijn kestrel niet de lucht in ,dat zou jammer zijn ,want ik heb er nog maar 1 keer mee gevlogen .

gr paulus

na een periode van werkloosheid ,het ik weer een baan :)
hierdoor is de uitwijkdatum wat moeilijk geworden voor mij om te organiseren .(baan in de horeca),ik kan dan niet de hele dag vliegen maar tot een uur of 2 ,als iemand het dan over kan nemen (arjan/erik?)

dus nu maar hopen dat de weergoden ons goed gezint zijn op de 16de ,dat geld natuurlijk voor iedereen .

dus we laten het zoals het is .

komt er ook nog een lier ,want anders komt mijn kestrel niet de lucht in ,dat zou jammer zijn ,want ik heb er nog maar 1 keer mee gevlogen .

gr paulus

Gefeliciteerd en succes weer met werken

groet

Terence

1. korhorn ,tennerif ,kestrel ,funcub,ls1,(asw17 als die klaar is)
2. Rc Nick: Robbe Disco, Ridge Runt, Impressivo, Extra 330, Mini Panic, Lift Off, Shockflyer. 2.4 Ghz.
3. R.c. Paul: Mosquito, Amigo, Ka8, Igra Fiesta, Mini Nimbus, Piper Cub J3. 35 Mhz kanaal 80.
4. Ceppodo, Airfish V-tail,Robbe Milan,Graupner Cumulus 2800,Amigo,2,4 ghz
5. jakkie takkie ,

Ja hoor wil er wel zijn

Ging jij ook niet naar Vollenhove? (of alleen op vrijdag?) Ik wil je behoeden voor dubbele afspraak in je agenda :D

Ik kan zoals het er nu uitziet. Ik laat komende week definitief weten. Ik kan ook slepen indien nodig (is wel brandstof sleepkist) maar kan rond de vier meter prima hebben.

Groet Hendrik

Laatst bewerkt door een moderator:
het ging ook om de uitwijkdatum .bedankt erik dat je het dan overneemt .

ik ben vandaag ook bij de boer geweest, en het gras gaat er eind volgende week af .
dus het gaat goed komen betreft het gras ,nu het weer nog

hendrik, als je komt weet je dan ook iemand waar ik een sleepkar kan lenen ,ik heb er geen ,ben nog wel van plan om er ooit 1 te maken .

tot zo ver weer .

gr paulus

Door niet kwijt te raken diensten op mijn werk heb ik het 1:1 zweefvliegen dat weekend moeten afzeggen :(

Echter de zaterdag was ik m'n dienst al wel kwijt, dus kan ik waarschijnlijk op deze meeting wel aanwezig zijn. Toch nog een beetje vliegen voor mij dus ;)

Duimen voor goed weer!

Kl@ten van de 1op1 Jaap, maar ach, dat kende je toch al ?

Maar mooi dat je bij ons komt!
Zou je dan de Discus mee willen nemen?
Kunnen we daar eens naar kijken en overleggen..

Tot dan,

Paul.

Back