Zo.. ook eindelijk thuis.
We moesten eerst nog een half rondje Nederland doen om een aantal spullen op te halen die ik op Marktplaats gekocht had.
Maar ehh, wat een dag! Genieten met hoofdletters was het. Net als de anderen krijg ik de grijns maar niet van mijn kop

.
Eerst een aantal foto's om een indruk te krijgen:
Paulus had het prima geregeld met 2 parasols zodat we uit de wind lekker van de koffie met koeken konden genieten. Al snel gingen de eerste kisten de lucht in en ondanks de harde wind was er prima te vliegen.
Na de middag toen Jaap ook gearriveerd was begon Paulus over het slepen, dat moesten wij maar eens proberen. Jaap met zijn Mentor en vervolgens Bert met zijn Medicin man erachter, voor beide de eerste keer slepen..
En wat ging dat goed:
[URL="
16 juni 2012 Open VGG treffen - YouTube[/URL]
(weet nog steeds niet hoe je dat filmpje direct zichtbaar krijgt..)
Daarna was ik aan de beurt.
Paulus gaf mij zijn Graupner en de eerste keer vanaf de kar ging het niet echt lekker, daarom later maar vanuit de hand gestart.
Paulus gooide hem weg terwijl Jaap gas gaf met de Mentor en daar ging ik... En man, wat is dat leuk werk! Ik ben totaal verslaaft geraakt, dit ga ik veeeel vaker doen. Ik had al geregeld gehoord dat het leuk was maar zo leuk had ik niet verwacht ;-). Achteraf viel het me best nog wel mee hoe moeilijk het was, ondanks de harde wind.
Nick heeft nog een filmpje van mijn sleep gemaakt:
[URL="
16 juni 2012. Open VGG treffen. - YouTube[/URL]
Nick zijn dag kon ook niet meer stuk want Jaap kwam met een Graupner Discus aanzetten die hij aan Nick gegeven heeft. Helemaal compleet en origineel. Jaap, nog enorm bedankt namens mijn zoon!
Ondanks dat we maar met 6 piloten waren is het een erg geslaagde dag geworden, weer eentje voor in de boeken. Veel tijd om lekker te kletsen en elkaars kisten te bewonderen. Ook de stront op het veld en de regen later in de middag hebben niet kunnen voorkomen dat we een fantastische dag hebben gehad.
Paulus en de rest, bedankt namens ons voor deze VGG. Volgend jaar weer bij ons in Ootmarsum. En reken maar dat ik dan een eigen sleepkist heb

!
Groeten,
Nick en Paul.