Vibratie wegwerken

• Topicstarter Topicstarter flyitthewayyoulike
  • Startdatum Startdatum
F

flyitthewayyoulike

Guest
Hey ,

Ik vond nergens een specifiek draadje over de vibraties die op je camera komen. Ik vlieg geen FPV maar maak gewone luchtopnames. Nu zou ik graag een camera op mijn synergy N9 (grote nitro heli) vastmaken , maar hoe kan ik vibraties vermijden? Heeft iemand van jullie tips hiervoor ? Zou ik erg appreciëren. (Btw zou liefst camera aan de onderkant monteren , tussen de skids en met zicht naar voor )

Groetjes ,
Sébastien:)

Ik heb al verschillende foto's voorbij zien komen waarbij de cam tussen horizontale postbode elastieken gespannen werd.
Ikzelf gebruik een systeem dat in desktop computers gebruikt word om de harde schijf te ontkoppelen van de behuizing. Dit scheelt enorm veel herrie en resonantie in de kast. Met een camera haalt het de hogere frequente trillingen er bijna volledig uit! Ik koos voor dit systeem omdat je hem vanaf zowel de cam kant als de heli kant muurvast kunt schroeven terwijl hij toch ontkoppeld blijft, net als een harde schijf in een computer behuizing. Een set van 4 ophangingen kost een 10tje.
Jakko

Ik heb al verschillende foto's voorbij zien komen waarbij de cam tussen horizontale postbode elastieken gespannen werd.
Ikzelf gebruik een systeem dat in desktop computers gebruikt word om de harde schijf te ontkoppelen van de behuizing. Dit scheelt enorm veel herrie en resonantie in de kast. Met een camera haalt het de hogere frequente trillingen er bijna volledig uit! Ik koos voor dit systeem omdat je hem vanaf zowel de cam kant als de heli kant muurvast kunt schroeven terwijl hij toch ontkoppeld blijft, net als een harde schijf in een computer behuizing. Een set van 4 ophangingen kost een 10tje.
Jakko
Jakko , bedankt , waar kan ik een zo een soort ophanging komen?

Seb

Back