laat ik het zo stellen, bij de snap zie ik wel een rondje van de staart, maar heel minnie maal.
als ik de uitslagen verander dan zie ik weinig verbetering/verslechtering, het gaat ook zo verote snel.
ik ben nu aan het uitproberen wat de verschilende uitslagen voor effect hebben.
het richtingsroer staat naar mijn inziens goed, meer uitslag geeft een forse uitstap na de snap.
rolroer staat op maximaal, ik zie geen rare dingen alleen dat de rol snelheid veranderd.
hoogteroer ben ik nog niet uit, ik denk nog te weinig.
ik hou te veel snelheid, in de 45graden downlijn maak ik 3 snaps dan is de 2e de mooiste.
de eerst duurt te lang voor de kist overtrekt (naar mij idee) de 2e gaat gelijk mooi.
de laaste is de rol snelheid weg.
alle 3 de snaps blijven redelijk op koers met uitzondering de windt.
ik ben eingelijk de weg kwijt
ik zal er zaterdag in oss een naar laten kijken.
als ik de uitslagen verander dan zie ik weinig verbetering/verslechtering, het gaat ook zo verote snel.
ik ben nu aan het uitproberen wat de verschilende uitslagen voor effect hebben.
het richtingsroer staat naar mijn inziens goed, meer uitslag geeft een forse uitstap na de snap.
rolroer staat op maximaal, ik zie geen rare dingen alleen dat de rol snelheid veranderd.
hoogteroer ben ik nog niet uit, ik denk nog te weinig.
ik hou te veel snelheid, in de 45graden downlijn maak ik 3 snaps dan is de 2e de mooiste.
de eerst duurt te lang voor de kist overtrekt (naar mij idee) de 2e gaat gelijk mooi.
de laaste is de rol snelheid weg.
alle 3 de snaps blijven redelijk op koers met uitzondering de windt.
ik ben eingelijk de weg kwijt

ik zal er zaterdag in oss een naar laten kijken.
Laatst bewerkt: