ron van sommeren Forum veteraan 21 sep 2016 #1 De piloot breekt de start af, opent de canopy, en vervolgens Laatst bewerkt: 23 sep 2016
Henri Kaper verslagschrijvers 21 sep 2016 #2 Holy ..... ! Ik zag daarna deze die ook wel opmerkelijk was ... weg prop!
ron van sommeren Forum veteraan 23 sep 2016 #3 ron van sommeren zei: De canopy gaat open en ... Klik om te vergroten... Vanuit de aanrijdende racer gefilmd: youtu.be/kVnRkSSN-T8?t=50 Onder het filmpje in mijn openingsbericht staat al de nodige tekst, hier nog wat uitleg door de aangereden piloot zelf bangshift.com/general-news/videos/the-cockpit-view-of-the-hot-stuff-accident-at-the-reno-formula-1-air-race-is-genuinely-horrifying 85 Laatst bewerkt: 23 sep 2016
ron van sommeren zei: De canopy gaat open en ... Klik om te vergroten... Vanuit de aanrijdende racer gefilmd: youtu.be/kVnRkSSN-T8?t=50 Onder het filmpje in mijn openingsbericht staat al de nodige tekst, hier nog wat uitleg door de aangereden piloot zelf bangshift.com/general-news/videos/the-cockpit-view-of-the-hot-stuff-accident-at-the-reno-formula-1-air-race-is-genuinely-horrifying 85