[vid] ultieme gevoel/terugkoppeling/simulatie

Discussie in 'Modelbouwsoftware' gestart door ron van sommeren, 5 jan 2009.

  1. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
  2. BYM

    BYM Forum veteraan

    Lid geworden:
    19 dec 2004
    Berichten:
    7.424
    Locatie:
    Zaandam
    Heb hier geen mogelijkheid tot bekijken maar zal vanavond thuis ff koekeloeren.
    Er is trouwens in Amsterdam ergens een bedrijf die ook zoiets heeft?
     
  3. The Thorn

    The Thorn

    Lid geworden:
    21 sep 2007
    Berichten:
    118
    Locatie:
    Amsterdam
    Nee, niet in Amsterdam, maar in Haarlem. Het heet "SimWorld", en is een leuk bedrijf. Het is net of je een indoor kartbaan in loopt, zonder circuit.
    SimWorld , Ht Virtuele Circuit van Nederland , D ideale Locatie voor uw Groepsuitje , Racen in Haarlem , Racen in Haarlem op de Virtuele Kartbaan , Noord-Holland , Racecentrum , Rijopleidingscentrum
    Ik werkte met dat bedrijf samen om wat projecten te laten testen, maar het geschikte publiek komt daar niet zo vaak. Het is wel heel leuk om daar competitie te rijden.

    Er staat een groot apparaat dat de bewegingen in 1 van de cockpits simuleerd. Is erg gaaf, en mijn 2 pogingen om daar een goed rondje mee te rijden waren nog erg zwaar ook!! Het voelt heel anders dan dat je gewoon achter je eigen PC zit. Erg leuk is dat ze in die cockpit de hotlap competitie houden.

    Gewoon eens een keer kijken daar, is de moeite echt waard!
     
  4. paozee

    paozee

    Lid geworden:
    15 dec 2007
    Berichten:
    288
    Locatie:
    Maarssen
    Beste Ron

    Het stuur en de padalen heb ik al op zolder staan.
    Dat Festo stoeltje vrees ik alleen van dat dit komt op het lijstje wat te doen als ik een grote prijs win (Hi)
    Maar ja een mens moet dromen hebben nietwaar!!!

    Met vriendelijke groet

    Ko
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2009

Deel Deze Pagina