vid: vogel valt model aan -> crash

Dat is appart ik had het erg gisteren net met mijn vliegmaat over.
Hij zei dat je dan een looping moet draaien omdat een vogel dat niet kan.
Daar zit wel wat in vind ik, want met al de andere caperiolen klopt de vogel je.

bij min 3 word deze ook aangevallen
[media=youtube]6Gs1uxlUW84[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat een vogel hem wel vliegend kan volgen bij een looping. Afgezien daarvan, dit toestel zal wel eerst aan moeten duiken om iets van een looping te kunnen produceren.

Laatst bewerkt:
Denk niet dat je zo'n vogel vliegenderwijs iets wijs gaat maken, bekijk die slow motions nog eens goed, die krengen kunnen vliegen hoor ;)

Als je geluk hebt, kun je 'm uitputten, of wordt ie het zelf zat. Denk dat klimmen wel slimmer is dan duiken, maar ja, als de motor er mee kapt, valt er niet veel te klimmen.

Beetje vaag verhaal, ik geloof dat hij de motor uit deed om de vogel te beschermen.
Het is niet de meest briljante piloot en vliegt hem door paniek in een vrille.
Model kan heel makkelijk een niet optimaal zwaartepunt hebben gehad, het was zijn 1e vlucht met een camera aan boord.

De vogel heeft het toestel niet geraakt volgens mij.

En een loopig, tja zoon vogel is een heel stuk wendbaarder dan een vliegtuig, die zou zich in mid-air hebben omgedraaid en de andere kant uit gaan vliegen als hij dat nodig vind. Een verticale stijgvlucht wel, maar daar schiet je niet veel mee op, en kon die kist niet.

Als hij had gevlogen alsof er geen vogel was en direct had geland was er denk ik minder aan de hand.

Laatst bewerkt:
Als die beesten lef hebben moeten ze dat eens bij een helicopter proberen :mrgreen:

Nou, moest een vogel dit mijn vliegtuig aandoen-> Jachtgeweer kopen, afknallen en opeten:D

Nee grapje hoor,
die vogels weten niet beter.
Maar ik snap ook niet waarom de piloot de vogel eigenlijk nog meer uitdaagt en gewoon blijft voortvliegen. Kom toch gewoon naar beneden?

Grt

Als die beesten lef hebben moeten ze dat eens bij een helicopter proberen :mrgreen:

Dat doet me denken aan de suiciale kip op de F3A-C wedstrijd in Gouda afgelopen seizoen. 't beestje zat relaxed op de baan, toen ineens een 2x2 kwam landen.:D Geloof dat het Hezik was die 'm op het nippertje miste.:mrgreen:

Als ik zo'n vogel achter mijn kist had, zou ik 'm bruut vertikaal trekken...

Huh een kip? Kan mij er niets van herrinneren? Dat wil niet zeggen dat het niet gebeurd is hoor, maar wel dat het niet veel indruk gemaakt heeft :P

Ben het overigens wel met Nando eens; de piloot in dit filmpje is ook geen ster.. als je alleen al ziet hoe ie opstijgt..

Lijkt me gewoon een spelletje van die vogel. Zie dat wel vaker, vogels onderling.

Lijkt me wel een sport om te kijken of je die vogel te snel/slim af kunt zijn... lolz

Yep, de kippen zijn weer hitsig aan het worden. Tijdens de maiden van mijn Holiday 480, maagdelijk wit met wat zwarte strepen, werd ik ook door twee verschillende meeuwen belaagd. Love is in the air.... :D

(vanaf 00:40) ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Back