[video] Bomen houden van mensen...

Discussie in 'FullScale-Forum' gestart door prop-er, 10 jan 2006.

  1. prop-er

    prop-er Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 sep 2004
    Berichten:
    5.015
    Locatie:
    Moordrecht
  2. michiel b

    michiel b

    Lid geworden:
    26 aug 2003
    Berichten:
    3.065
    Locatie:
    Eindhoven, Noord-Brabant
  3. Thom

    Thom Guest

    hehehe.... die heb echt geluk
     
  4. jeff

    jeff Guest

    OMG.... wat ontzettend zonde van die auto!!!! *man had ook wel geluk ja vooruit ;)
     
  5. El_barto_

    El_barto_ Guest

    ik vind het raar dat hij weg loopt van die boom, achter die boom ben je net het meest bescherd

    El Barto
     
  6. morgoth924

    morgoth924

    Lid geworden:
    28 jul 2005
    Berichten:
    594
    Locatie:
    Gierle, Belgium
    Ik denk dat het vrij normaal is dat je wegloopt als er een auto met zo'n rotvaart op je afkomt. Achteraf bekeken mss niet de beste optie, maar op zo'n moment ga je niet rationeel lopen nadenken, dacht ik zo. Ik kan me bovendien voorstellen dat de wagen als het ware een beetje rond de boom plooit en zo een onderdeel wegslingert dat iemand redelijk dicht achter de boom toch nog raakt. Hij loopt ook weg (nu ja, erg fanatiek loopt ie niet) in dezelfde lijn als de auto, rationeler zou zijn dwars op deze lijn te lopen, ben je in no time uit de baan van de wagen...

    In ieder geval heeft ie veel geluk gehad en zullen z'n hartslag en adrenalinegehalte lekker hoog hebben gezeten!
     
  7. Theo Coenen

    Theo Coenen Guest

    Als je goed oplet zie je dat die man heel goed zijn kansen afschat en in de goede richting wegloopt, maar ook die auto goed in de gaten houdt. Schampt de auto af op de boom dan schiet hij naar de overzijde van de weg en dan mist hij die man ook.

    In dit soort gevallen is het lang wachten en heel goed kijken waar je heen kunt de beste optie. Zodra je een goede inschatting kan maken waar de auto/object heen gaat kun je vluchten in de richting die "veilig" zal zijn. De meeste ongevallen waarbij publiek gewond raakt gebeuren op dit soort plaatsen en dan staat het er vol met publiek waardoor de vluchtwegen grotendeels afgesloten zijn.
     
  8. BasK

    BasK

    Lid geworden:
    16 mei 2005
    Berichten:
    767
    Locatie:
    Lelystad
    Misschien wel, maar als die boom er niet had gestaan had de man geen schijn van kans gehad...

    Misschien lijkt het alsof hij zijn kansen afschat, maar misschien is dat gewoon de traagheid van de mens. Net als wanneer je recht op iemand afloopt en allebei 2x naar links en 3x naar rechts wil uitwijken en uiteindelijk toch tegen elkaar opbotst.
     
  9. NMTRacer

    NMTRacer Guest

    Uhm, als ieder naar rechts gaat, gaat het goed :p Als jij naar rechts stapt en de gene tegenover je naar links, dan gaat het fout...

    Meerdere keren meegemaakt dat geneuzel... Vandaag ook nog zelfs :roll:

    Toch wel goed, die veiligheid die verplicht is in rally auto's, bij oudere rally auto's zat de onderkant om de boom heen gevouwen zo'n beetje.

    Groeten, Thomas
     
  10. sietse

    sietse

    Lid geworden:
    19 aug 2004
    Berichten:
    4.797
    Locatie:
    Den Haag
    mmh, ik zag die titel, ik denk: bomen houden van mensen? Bomen houden van vliegtuigen bedoel je!! Laatst weer eens mijn shocky in een hoge boom :( maar hij is nog heel (en ik ook :D )
     
  11. Stevo

    Stevo Forum veteraan

    Lid geworden:
    22 jan 2004
    Berichten:
    6.175
    Locatie:
    Brugge-België
  12. BasK

    BasK

    Lid geworden:
    16 mei 2005
    Berichten:
    767
    Locatie:
    Lelystad
    Ook bij deze Rally stond er iemand op het parcour, alleen hier geen "lucky tree".
    >>Filmpje<<
     
  13. Acropilot

    Acropilot Guest

    :puppydogeyes: die heeft vast en zeker een ferme been breuk en nog andere breuken, of wel dood :( -=RIP=-

    greets
     

Deel Deze Pagina