[video] Boom snoeien met 700 Heli...

prop-er

Forum veteraan

Skip even naar 3:00 voor de actie...

EDIT: De piloot lijkt de eigenaar van Helicam Hessen te zijn, een zeer ervaren heli piloot. Waarschijnlijk is een ongelukkige pitch reverse de oorzaak van deze heftige crash tijdens deze poging tot trimvlucht.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb een reactie op RC networks verkeerd begrepen. Het is inderdaad een ietsepietse grotere heli als een 450, uiteraard.

Titel aangepast.

Ik had verwacht dat hij z'n zender een gooi zou geven, of nog erger een trap na.

Vond het aan het begin wel grappig: Hoe hij eerst op z'n gemak nog even z'n peukje oprookt.

bij mij zou er op z'n minst een vloek afkunnen... opmerkelijk kalm blijft hij erbij
Ik vlieg zelf een grappig stukje 3d een weet dat crashen daar bij hoort. Het gaat gelukkig alweer een tijdje goed maar jezelf kwaad maken om een crash...... Dan moet je een andere hobby kiezen ;) Mijn laatste schade was 320,- euro aan een T-rex 500...... :D

Gezien zijn handelen heeft hij ervaring en is dit niet de eerste heli die de bomen snoeit. In ieder geval accepteert hij dat er niemand anders de schuldige is dan hijzelf :D

Back