Video: Crashende microheli in EO Live programma 'Blinq'

:D Microheli-tijd bij de Evangelische Omroep.
Bij het programma 'BlinQ' kun je het zien vanaf 16.45 tot 17.10 bij 'Z@ppelin' (Ned3) en 't is geloof ik live, dus als er iets gebeurd is het spektakel extra groot...

Voor het laatste nieuws kijk je natuurlijk op:

www.gooieneemlandvvm.nl !!!

Mooie site right ? :wink:

:lol: Da's natuurlijk omdat onze (nieuwe) site nog niet zoveel 'hits' heeft !

Maar terug naar de topic ! Nee, het staat inderdaad nog niet op de 'BlinQ-site' omdat ze bij de producent pas op 25-02-05 het laatste telefoontje hebben gepleegd om nog iemand te vinden.

Het gaat namelijk zo: Er moesten twee 12/13 jarigen komen die een helikoptertje zouden vliegen in de EO-studio in Hilversum.
Er komt ook nog iemand met een grote heli, maar die zal denk ik wel niet binnen gaan vliegen !

Het gaat dus om de kinder-vraag 'Hoe komt het dat een helikopter omhoog gaat?'

Voor de oplettenden onder ons, Carlo Boshard heeft bij 'Life & Coocking' een indoor helitje die in de studio rondvloog opgeraapt en vervolgens uit z'n handen laten vallen :cry: Maar goed, 't zag er erg leuk uit en ik weet zeker dat het er komende woensdag ook leuk uit zal gaan zien.

Klein Modelbouwforum-primeurtje dus, een redactie besteld een helikopter en een paar uur later staat er al op 't forum waar en- wanneer ie te zien is !

8O Da's snel ! Het staat al op: www.gooieneemlandvvm.nl !!!

Oh ja, hoort niet bij deze topic maar goed, kijk ook n's op www.atcbox.com er is daar een leuk filmpje bij van een modelbouw-extra300 die er met een man vandoor gaat die aan het landingsgestel hangt !

Atcbox is ook erg leuk met fotootjes van allerlei vogelaanvaringen en sleepvoertuigen die zich door vliegtuigen boren als de sleep-stang afbreekt :oops:

:( Het is alleen maar goed bedoeld hoor...

:D Maar niet vergeten, woensdag 2 maart, Ned3 om plus min 16.45/17.10 !

Effe doorbijten dus, en deze topic gaat uiteraard weg na die datum.

Daar hebben ze in de tachtige jaren een leuke uitvinding op gevonden:
HVMX100.jpg

Maar deze eeuw kan je de uitzending waarschijnlijk ook downloaden op hun site.

Zeggeh... waar blijven die heli's? Niet dat die seksuele voorlichting niet interessant is hoor :wink: :?

haha Ik zat al te kijken hoe lang het tandwieltje het uit ging houden in die Zoom met borsteloos motortje hahaha 7 sec precies.

Ach ja, ik weet nu in ieder geval wat seks is. ;)

:D Aah, het was dus zo'n oude Zoom-400 met 'hoekige' tandwielen die 'ineens' konden breken waardoor ie ging rondtollen en crashen !!!

Maar er zat wel een mooi brushless motor in ! :wink:

De "nieuwe zoom" heeft de zelfde waardeloze tandwielen. (aan de motorkant) Jij bent de zwakste schakel :bye:

Volgens mij die zelfde man die in de discussie ging met de "speelgod van je jaar" jury in het programma kassa. Maar zag het niet goed, Je zag alleen de zijkant/achterkant van de man toen die aan het raptoren was.

:D http://www.eo.nl/portals/programs/i...CAC4BDC922FF9C518A3FC12.mmbase01?item=5874237

De helikopter-tekst !

Die man die aan het hoveren was op het dak, heet geloof ik 'Marcel' hij heeft ook bij een of ander programma met Rolf Wouters gevlogen. Hij moest iets met een RC-ufo iets naar het publiek toevliegen, er zat ook een CMOS-kleuren cameraatje onder...

Het publiek heeft het overleeft, is niet ontvoerd of ergens in stukken teruggevonden, zoals wel vaker bij ufo-ontmoetingen gebeurd... :wink:

Back