[video] Delta Flight 6499, JFK to DFW on June 25 2007 - [b]7 uur[/b] vertraging...

prop-er

Forum veteraan
[video] Delta Flight 6499, JFK to DFW on June 25 2007 - 7 uur vertraging...

Gewoon rustig zeven uur in je stoel blijven zitten...

Laatst bewerkt door een moderator:
Holy crap!!! He's flying !!! Wóhòw...

Kwe ni waarom (heb ni de moeite gedaan om te luistere), mar als het te maken heeft met veiligheid dan is het niet meer als normaal da ze dien bak aan de grond houden. Maar ze hadden wel wat eten morge geven of laten uitstappen (als is het maar op den tarmac)

Grtz Matanza

Moet je nagaan.. Ik ben 2 jaar geleden geschorst geweest.. van kwart voor 8 tot half 5 in een klein hokje van 2 bij 2 moeten zitten.. en dat 2 dagen! Maarja.. Dat was ook wel me eigen schuld :D Ik vond 2 uur vertraging vorig jaar op bodrum al veel :shock: laat staan 7 uur daar in zitten!

Waren trouwens in turkije ook een nederlands stel.. die 12 (!!!) uur vertraging hebben gehad.. Dan blaas ik liever mijn vakantie af..

@botter, wat had je dan gedaan? :D als je dat wil delen

7 uur, en totaal 10 in het vliegtuig, als je uitstapt dat zak je direct in elkaar denk ik

Skyhigh

@botter, wat had je dan gedaan? :D als je dat wil delen

Haha hij wordt een beetje nieuwschierig.. Nou.. Mijn achtergrond is niet zo lekker.. Heb een hele zieke moeder gehad.. Gescheiden ouders.. Waardoor ik mijn boosheid niet meer onder de knie kon houden.. Soms barste ik tegen leraren om de kleinste dingen los.. En aangezien ik toen nog 13/14 was.. Had ik nog niet echt het besef dat het ook fout was wat ik deed.. Waardoor ik b innen een paar maand al op 12 rode kaarten zat.. waarvan 5 kwijtgescholden.. Ik werd dus geschorst omdat ik er 7 had.. terwijl dat normaal al bij 3 gebeurd.. Dus veel geduld hebben ze ook nog met me gehad..

Maar goed.. Dat was mijn levensverhaal.. Misschien ene topic van maken? :lol: Kan iedereen zijn hoop laten varen.. Een soort digitaal toilet dus :lol:

Christian.

Back