[VIDEO] Flinke F-16 (1:5) met AMT Olympus

• Topicstarter Topicstarter Pjotrrr
  • Startdatum Startdatum
omg........ da's een mooie :) Weer mooi gevlogen van derk ;) Zeg derk... jij vliegt wel met mooi spul steeds ;)

Over het toestel.... Wat kost dat nu ongeveer? Van welk merk is die kit (is het een kit??)

Mooi filmpje, goede kwaliteit ook en idd strak gevlogen.. respect voor die landingen :)

Als iemand nog een filmpje van deze kwaliteit van een F3A programma heeft (bv. RC3 ;) ) houdt ik me aanbevolen. Ja ik weet dat er veel elementen in deze vlucht zitten ;)

ron van sommeren zei:
Ik weet dat afstanden vertekenen op foto en video. Wat is de afstand tot de Nieuwe Waterweg en wat is de afstand tot de flats?

@Ron
Eind veld tot aan water +/- 60 tot 70 meter, misschien iets meer.
Ruim genoeg om niet hoger dan 50 Dba aan de gevel te komen, flats zijn ver weg, vliegen er ook bewust niet "te" dichtbij.

Maar ehhhh, wat vond je van de vliegerij :wink:

Grtz Ger.

De hele "landtong" daar is naar mijn schatting maar 500 meter breed.
De afstand van de flightline naar de nieuwe waterweg zal ca. 350 meter zijn. Op de laatste meeting aldaar plonsde één van Sandor's kisten in de nieuwe waterweg. Erg zuur , om alleen nog wat stukken te zien drijven.
Niet helemaal zonder risico dus. De afstand tot de flats is wel fors groter.
Verder een prachtig veld met uiterst vriendelijke mensen.

Tadango zei:
omg........ da's een mooie :) Weer mooi gevlogen van derk ;) Zeg derk... jij vliegt wel met mooi spul steeds ;)

Over het toestel.... Wat kost dat nu ongeveer? Van welk merk is die kit (is het een kit??)

Info over de kit en prijzen kun je vinden bij http://www.jetteam.nl/ en dan de F-16 page. De prijzen zijn een goede indicatie voor de kwaliteit van het gebodene.

ron van sommeren zei:
Ger Kovacs zei:
... Maar ehhhh, wat vond je van de vliegerij :wink:
Ik vond dat ik door die *&%$ rug van mij mooie dingen heb gemist.

Nou gelukkig is er toch een mooie video van gemaakt, mijn mening is dat Derk met deze kist nog hoge ogen gaat gooien op de WK, aangezien de progressie na iedere vlucht duidelijk te zien was.

Grtz Ger.

De afstand van de flightline naar de nieuwe waterweg zal ca. 350 meter zijn
de afstanden gemeten in google earth zijn
flightline / water 142 meter
hart veld / maassluis 1512 meter
Eind veld tot aan water 70 meter
ik vlieg er al ongeveer 15 jaar en het valt best mee wat er in de waterweg terecht komt, kistje of 3 per jaar (voordeel is je hoeft niets meer op te ruimen)
s35.gif

dus ook niet hoeft te twijfelen of je het nog ga repareren of niet 8O

groeten

maten veld rozenburg lengte: 215 breedte: 83 diagonaal: 225 8O
maten veld helchteren lengte: 204 breedte 65 diagonaal: 230 :roll:

al zou je zeggen dat helchteren groter is dus toch nie 8)

Back