video grabber

Binnenkort wil ik een video grabber gaan aanschaffen om de camerabeelden van het vliegtuig op te nemen met een laptop.
Voordat ik dat doe wil ik eerst wat meer erover weten en dus de vraag: Heeft iemand hier al ervaring mee?
En kan iemand me vertellen waar ik bij de aanschaf op moet letten?

Het is de bedoeling dat deze grabber tussen de ontvanger en m'n laptop komt.

De laptop moet dat plaatje dan op gaan slaan. Ik weet niet of het dan ook mogelijk is dat het publiek mee kijkt op de laptop als ik dan aan het vliegen ben. Ik neem aan dat er wel een tijdvertraging zit tussen het ontvangen van de beelden en het opslaan/weergeven.

zoek maar eens op fpv video.
vind je genoeg, er is zelfs een apparte draad van

mvg Hans
Ik had al het een en ander opgezocht op dit forum en op internet maar toch je advies opgevolgt. Die apparte draad heb ik niet gevonden, heb jij er een link van?

Even voor de duidelijkheid: het gaat om de interface tussen de ontvanger met een videouitgang en de USB poort van de PC.
Het gaat dus niet om een videorecorder. Hiervan heb ik inderdaad voldoende gevonden maar dat zoek ik niet.

wat wil je nu gaan doen?
en wat heb je allemaal al om dat te doen
ik snap niet wat je nu zoekt.

mvg hans

Ik wil videobeelden opnemen van een ontvanger door middel van een laptop als recorder.

Dus de interface, waarvan ik in de eerste post een link heb geplaatst, die tussen de ontvanger en de laptop moet, daar wil ik wat meer over weten. Onder andere wat moet die interface aankunnen, kan het met windows 7 werken, wat zijn de gebruikers ervaringen enz.

Ik wil videobeelden opnemen van een ontvanger door middel van een laptop als recorder.

Dus de interface, waarvan ik in de eerste post een link heb geplaatst, die tussen de ontvanger en de laptop moet, daar wil ik wat meer over weten. Onder andere wat moet die interface aankunnen, kan het met windows 7 werken, wat zijn de gebruikers ervaringen enz.

sorry de link in bij mij zwart

ik gebruik daar een usb tv kaart voor en gebruik en ingang ervan
betreft een pinnacle pctv usb voor.

welke ontvanger heb je en welke zender?

mvg Hans

kan effe niet op de naam komen
maar voor minder dan 10 euro ben je klaar

man hoe heet dat ding

video in usb uit werk erg goed

rob

Met welke windows werk jij dan?
Zelf heb ik windows 7 64bit, als ik de tekst van sommige advertenties mag geloven zal die van hun er niet op werken.

Back